Pakketten

Export to CSV
Search for software products

57 resultaten gevonden.

Naam Leverancier Beschrijving
Decos KCS Decos Information Solutions De ultieme frontoffice applicatie waarmee alle informatiebronnen met elkaar verbonden worden; een gebruikersvriendelijk systeem waarmee snel en eenduidig informatie gegeven kan worden aan klanten en v
Exxellence Suite (tot 2023) xxllnc De Exxellence Suite is het totaalpakket van al onze softwareoplossingen. Met de implementatie van de Suite zorgt u voor een toekomstvaste ICT-architectuur en 24/7 optimale digitale dienstverlening.
FormCycle WIND Internet BV FormCycle is de professionele oplossing voor de registratie, de administratie en de verwerking van op formulieren gebaseerde data.
G-BOS (uitgefaseerd. Zie JCC Klantgeleiding) JCC Software Klanten verlangen een professionele en snelle dienstverlening. Om het bezoek voor uw klant een zo aangenaam mogelijke ervaring te laten zijn, wilt u uw klanten graag zo goed mogelijk begeleiden.
IAM 2020 Online HTA Software Veel gemeentes werken op afspraak. Op deze manier biedt u aan uw klanten de meeste duidelijkheid als het gaat om de leveringen van diensten en wanneer die beschikbaar zijn.
JCC-Afspraken JCC Software Afspraken, reserveren en bezoekersregistratie in één applicatie. Met ons afsprakensysteem JCC-Afspraken heeft u altijd grip op uw bezoekersstroom.
JOIN Klantcontact Decos Information Solutions JOIN Klantcontact is de opvolger van KCS2.
Maatschappelijk Ondersteuningsplatform (MO-platform) [OUD] Stipter Stipter als uitvoeringspartner verzorgt en ondersteunt uw Wmo-uitvoering en uw regisseur(s) nu en straks met deskundige medewerkers en state-of-the art ICT.
Mozard Suite Mozard Mozard is een MidOffice Suite waarmee organisaties hun dienstverlening en hun informatievoorziening flink kunnen verbeteren.
Qmatic Orchestra - Beat Qmatic Holland B.V. Deze app tool maakt het voor de client mogelijk zichzelf, voor dat deze uw organisatie bezoekt, alvast aan te melden voor een dienst of product.
Qmatic Orchestra - Calendar Qmatic Holland B.V. Met deze module bent u in staat om afspraken in te plannen met uw cliënten en controle op het afspraakproces te houden.
Qmatic Orchestra - SMS Qmatic Holland B.V. De toepassing van SMS technologie binnen uw Cliënten Begeleidingssysteem (CBS) zorgt niet alleen voor een uitbreiding van de communicatiemogelijkheden met uw klant maar ook een verbetering van de info
Qmatic Orchestra - user licentie (webbased terminal) Qmatic Holland B.V. Qmatic Orchestra is 100% webbased en kan gezien worden als thin client model. De verschillende functies binnen Qmatic Orchestra zijn via de gangbare webbrowsers te benaderen.
Qmatic Orchestra 6 - Appointment Management Qmatic Holland B.V. Deze module is nauw geïntegreerd met de Orchestra Journey Manager en stelt uw organisatie in staat om een naadloos proces te creëren van het maken van een (online) afspraak tot het daadwerkelijke bezo
Qmatic Orchestra 6 - Business Intelligence Qmatic Holland B.V. Elke activiteit binnen het Qmatic Cliënten Begeleidingssysteem wordt automatisch en centraal opgeslagen in de statistische informatie.
Qmatic Orchestra 6 - Connectivity Qmatic Holland B.V. Haal het maximale uit uw Qmatic Orchestra systeem door gebruik te maken van de aanwezige integratieopties, deze geven u de mogelijkheid tot het uitbreiden met extra functionaliteiten.
Qmatic Orchestra 6 - Digital Communication Qmatic Holland B.V. Met de in het platform geïntegreerde Surface Editor kunt u ook verschillende monitor templates creëren.
Qmatic Orchestra 6 - Enterprise Operations Qmatic Holland B.V. De optie Enterprise Operations maakt het mogelijk om Orchestra in een High Availability modus uit te voeren.
Qmatic Orchestra 6 - Essential Qmatic Holland B.V. Qmatic Orchestra 6 Essential vormt de basis voor alle Orchestra 6 implementaties.
Qmatic Orchestra 6 - Mobile Ecosystem Qmatic Holland B.V. Een mobiele oplossing van Qmatic is de lijm tussen de virtuele en de fysieke wereld die klanten de vrijheid geeft om snel te kunnen handelen.
Qmatic Orchestra 6 Platform Qmatic Holland B.V. Qmatic Orchestra 6 is een krachtig Customer Journey Management platform bestemd voor zowel de multi branche als single branch organisatie en ontwikkeld met nauw geïntegreerde modules en divers optione
Qmatic Orchestra 7 - Appointment Manager Standard Qmatic Holland B.V. Met de Appointment Manager kunnen klanten afspraken maken voor een dienst op een specifieke datum en tijd.
Qmatic Orchestra 7 - Concierge module Qmatic Holland B.V. De conciërge module biedt de mogelijkheid om via een tablet applicatie – genaamd Conciërge – klanten aan te melden voor hun bezoek.
Qmatic Orchestra 7 - Connect module Qmatic Holland B.V. De Connect module biedt een mobiele toepassing voor het oproepen van klanten en is geschikt voor diverse mobiele apparaten.
Qmatic Orchestra 7 - Counter module Qmatic Holland B.V. De counter module biedt een web-based interface voor de gebruikers om klanten te bedienen.
Qmatic Orchestra 7 - Customer Feedback Basic Qmatic Holland B.V. Om de dienstverlening te kunnen optimaliseren is customer feedback vereist.
Qmatic Orchestra 7 - Customer Feedback SAAS Qmatic Holland B.V. Het is mogelijk dat de eindgebruiker meer wenst te weten over hoe de klant de dienstverlening heeft ervaren. Een smiley zegt niet alles.
Qmatic Orchestra 7 - Customer Notification module Qmatic Holland B.V. De Customer Notification module wordt gebruikt om klanten te informeren over hun status binnen de customer journey.
Qmatic Orchestra 7 - Deliverd Services Qmatic Holland B.V. Delivered Service & Outcomes maakt het voor medewerkers mogelijk om tijdens het bezoek informatie aan de afspraak toe te voegen, bijvoorbeeld over welke aanvullende of specifieke diensten er zijn
Qmatic Orchestra 7 - Digital Signage Qmatic Holland B.V. De Digital Signage module maakt het mogelijk om op de monitoren playlists te kunnen afspelen.
Qmatic Orchestra 7 - Digital Signage Integration Qmatic Holland B.V. Realiseert een koppeling met een narrowcaster waardoor Customer Journey informatie vanuit Qmatic Orchestra beschikbaar wordt gesteld, de narrowcaster verwerkt deze informatie en verzorgt de weergave h
Qmatic Orchestra 7 - Journey Manager Entry Qmatic Holland B.V. Journey Manager Entry omvat de volgende functionaliteiten: • Definiëren service levels Hiermee kunnen service levels voor wacht- en transactietijd worden gedefinieerd.
Qmatic Orchestra 7 - Journey Manager Premium Qmatic Holland B.V. Journey Manager Premium omvat de volgende functionaliteiten: • Definiëren service levels Hiermee kunnen service levels voor wacht- en transactietijd worden gedefinieerd.
Qmatic Orchestra 7 - Journey Manager Standard Qmatic Holland B.V. Journey Manager Standard omvat de volgende functionaliteiten: • Definiëren service levels Hiermee kunnen service levels voor wacht- en transactietijd worden gedefinieerd.
Qmatic Orchestra 7 - LDAP Qmatic Holland B.V. De LDAP module maakt het mogelijk om het gebruikersbeheer te stroomlijnen en automatiseren door gebruik te maken van een connectie met een Lightweight Directory Access Protocol database. De aanwezige
Qmatic Orchestra 7 - Media Display Qmatic Holland B.V. Met de module Media Display heeft u de mogelijkheid om informatie over de customer journey weer te geven op schermen.
Qmatic Orchestra 7 - Mobile ticket Qmatic Holland B.V. Met het mobiele ticket van Qmatic kunnen klanten een virtueel ticket nemen en in de virtuele wachtrij plaatsnemen vóór aankomst op de locatie van hun afspraak.
Qmatic Orchestra 7 - Operations Panel Qmatic Holland B.V. De Operations Panel module geeft gebruikers actuele statusinformatie over de cliënt logistieke situatie binnen de organisatie.
Qmatic Orchestra 7 - Reception module Qmatic Holland B.V. Deze browseroplossing wordt gebruikt door de receptiemedewerkers om gearriveerde klanten te kunnen helpen.
Qmatic Orchestra 7 - Reports Qmatic Holland B.V. De reports module bevat een aantal standaard rapportages die de meest gebruikte informatie met betrekking tot de customer journey in beeld brengen. De module bevat de mogelijkheid om via een vooraf g
Qmatic Orchestra 7 - Reports via Insights (Managed Service) Qmatic Holland B.V. De reports module via Insights bevat een aantal standaard rapportages die de meest gebruikte informatie met betrekking tot de customer journey in beeld brengen. De module bevat de mogelijkheid om via
Qmatic Orchestra 7 - Staff Notification module Qmatic Holland B.V. Met deze module kunnen meldingen worden geconfigureerd die medewerkers informeert bij bijvoorbeeld een verandering in het aantal wachtenden, drempelwaarden inzake aantal wachtenden wordt overschreden,
Qmatic Orchestra 7 - Surface editor Qmatic Holland B.V. De Surface Editor biedt u de mogelijkheid om op eenvoudige wijze zelf de opmaak van de diverse schermen aan te passen.
Qmatic Orchestra 7 Platform Qmatic Holland B.V. Het Qmatic Orchestra 7 platform vormt de basis voor alle Orchestra 7 implementaties. Voor iedere gebruiker, die moet kunnen inloggen in het systeem, is een user licentie nodig.
Qmatic Orchestra Enterprise (multi branche) Qmatic Holland B.V. Qmatic Orchestra Enterprise is de platform onafhankelijke en modulaire oplossing voor organisaties met meerdere locaties/vestigingen.
Qmatic Orchestra Enterprise - Platform/Capaciteitlicentie Qmatic Holland B.V. Binnen de Orchestra Enterprise oplossing zijn zogenaamde capaciteitlicenties benodigd.
Qmatic Orchestra One - Platform/Base licentie (single branche - toepasbaar tot maximaal 40 user licenties) Qmatic Holland B.V. Qmatic Orchestra One is de platform onafhankelijke en modulaire oplossing voor single branch organisaties.
Smart CX - Klantenbegeleidingssysteem Smart CJM Onze oplossing Smart CX is gebaseerd op een schaalbare Microsoft-architectuur die is ontworpen voor SaaS- en On-Premises-installaties bij overheids-, zorg- of Retail instellingen van elke omvang maar
Smart CX - Online Afsprakensysteem Smart CJM UW KLANTEN MAKEN ONLINE EEN AFSPRAAK MET U - ALTIJD EN OVERAL Bied uw klanten de mogelijkheid om gemakkelijk en op elk moment online afspraken te maken.
SMARTonPEOPLE Software Suite C3Group De SMARTonPEOPLE Software Suite (sinds 2006) is een integraal regiesysteem en samenwerkingssysteem ter ondersteuning van de gemeentelijke regie en samenwerking met burgers en ketenpartners binnen de t

Pagina's