
Qmatic Orchestra 7 - Customer Feedback Basic
Qmatic Holland B.V.Om de dienstverlening te kunnen optimaliseren is customer feedback vereist. Deze feedback moet zo relevant en actueel mogelijk zijn om hier een valide waardeoordeel aan vast te hangen. Qmatic heeft als afsluitende fase van het klantcontact een software customer feedback terminal ontwikkeld waarmee wij de klant vragen wat hij van de verleende dienst en/of service vond. Na het afhandelen van deze dienst vragen wij de klant middels smileys antwoord te geven op een korte en eenduidige vraag waarmee het niveau van de dienst bepaald wordt. Deze feedback functionaliteit is beperkt tot 1 vraag met 2 tot 5 reacties (smileys) als antwoordmogelijkheid.
Wendy de Vreugd
wendy.devreugd@qmatic.com
071 207 33 18
Website leverancier
Pakketversie | Status | Start distributie | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7.0 | In gebruik | 1-9-2018 | ||||||
|
||||||||
Pakket geschikt voor (GEMMA 2) | Ingevuld door (0) Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk. | |
---|---|---|
Afsprakenbeheercomponent | 0 gemeenten | |
Baliecomponent | 0 gemeenten | |
Klantgeleidingcomponent | 0 gemeenten |
Details pakketversie: Qmatic Orchestra 7 - Customer Feedback Basic 7.0 - Status: In gebruik
Eindproduct standaarden
0 van 9 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
Naam | Opgelegd door referentiecomponent | Ondersteuning | Compliancy | Testrapport |
---|---|---|---|---|
|
Aanbevolen standaarden
Halffabrikaat standaarden
Gegevens standaarden
Door leverancier toegevoegde standaarden
Er zijn geen toegevoegde standaarden
Applicatiefuncties
Referentiecomponent | Applicatiefunctie | Ondersteuning |
---|---|---|
Pakketversie Ondersteunde technologieën
Dienst - Software as a Service (SAAS) |
On-premise |