Pakketten

Export to CSV
Search for software products

83 resultaten gevonden.

Naam Leverancier Beschrijving
Automatische terugbelafspraak tijdens grote drukte Telecats Tijdens (piek) drukte op het klant contact center van de gemeente krijgen klanten de meldtekst: “Het spijt ons maar al onze medewerkers zijn in gesprek.” De beller krijgt vervolgens de keuze uit 3 ti
Decos KCS Decos Information Solutions De ultieme frontoffice applicatie waarmee alle informatiebronnen met elkaar verbonden worden; een gebruikersvriendelijk systeem waarmee snel en eenduidig informatie gegeven kan worden aan klanten en v
Demo Persoonsregistratie VNG Realisatie Demo Van GBA naar BRP
eDiensten voor Aanvragen (Snelbalie) Centric Onze eDiensten voor Aanvragen zijn frontoffice applicaties waarmee baliemedewerkers en burgers inkomens en zorgaanvragen snel, correct en eenduidig af kunnen handelen.
Exxellence Suite Exxellence De Exxellence Suite is het totaalpakket van al onze softwareoplossingen. Met de implementatie van de Suite zorgt u voor een toekomstvaste ICT-architectuur en 24/7 optimale digitale dienstverlening.
FormCycle WIND Internet BV FormCycle is de professionele oplossing voor de registratie, de administratie en de verwerking van op formulieren gebaseerde data.
G-BOS (uitgefaseerd. Zie JCC Klantgeleiding) JCC Software Klanten verlangen een professionele en snelle dienstverlening. Om het bezoek voor uw klant een zo aangenaam mogelijke ervaring te laten zijn, wilt u uw klanten graag zo goed mogelijk begeleiden.
Geldwijzer Elkander De Geldwijzer is een snelle gids voor wie wil weten welke hulp of regelingen er zijn voor mensen met minder geld.
IAM 2020 Online HTA Software Veel gemeentes werken op afspraak. Op deze manier biedt u aan uw klanten de meeste duidelijkheid als het gaat om de leveringen van diensten en wanneer die beschikbaar zijn.
iSamenleving PinkRoccade Local Government De productlijn voor regievoering in en op het sociaal domein.
Jalp (inwonersportaal sociaal domein) Elkander Jalp is het complete digitale inwonersportaal voor het sociaal domein. Jalp biedt laagdrempelige informatie en tips waarmee u de zelfredzaamheid van uw inwoners kunt vergroten.
JCC-Afspraken JCC Software Afspraken, reserveren en bezoekersregistratie in één applicatie. Met ons afsprakensysteem JCC-Afspraken heeft u altijd grip op uw bezoekersstroom.
JCC-Klantgeleiding JCC Software Uw bezoeker verwacht een professionele en snelle dienstverlening. Naast klantgerichte medewerkers vraagt dit om een gebruiksvriendelijk ingericht systeem voor klantgeleiding.
Jobport - coaching & matching software - module werkzoekendendienstverlening Jobport De afstand verkleinen tussen de arbeidsmarkt en de werkzoekende. Inwoners die online makkelijk zelf een uitkering kunnen aanvragen en actief kunnen starten met zoeken naar werk: dat kan via Jobport.
JOIN E-Formulieren Decos Information Solutions Webformulieren geintegreerd met de zaaktypen.nl oplossing van Decos. Direct bij het proces ook de vragen maken die je stelt aan je inwoners en bedrijven!
JOIN Klantcontact Decos Information Solutions JOIN Klantcontact is de opvolger van KCS2.
Kennisbank Decos Information Solutions Complete kennisbank voor de gemeentelijke dienstverlening met productencatalogus, vraag-antwoord-combinaties, unieke interactieve scripts en tal van extra kennisbronnen op maat.
Maatschappelijk Ondersteuningsplatform (MO-platform) [OUD] Stipter Stipter als uitvoeringspartner verzorgt en ondersteunt uw Wmo-uitvoering en uw regisseur(s) nu en straks met deskundige medewerkers en state-of-the art ICT.
Mijn Gemeente Portaal Lost Lemon Zelf en digitaal waar het kan, professioneel en fysiek waar het moet. Uw inwoners regelen zelf op elk gewenst moment hun zaken via Mijn GemeentePortaal.
MoGuide, een unieke tool bij alle gesprekken. Een ideaal instrument voor wijkteams. MoGuide De MoGuide is een innovatieve tool/ applicatie te gebruiken op een tablet waarmee gesprekken tussen de burger en wijkteam lid of consulent kunnen worden vastgelegd en verwerkt.
Mozard Suite Mozard Mozard is een MidOffice Suite waarmee organisaties hun dienstverlening en hun informatievoorziening flink kunnen verbeteren.
MY-LEX Sociaal Domein® MY-LEX Een antwoord op alle zorgvragen.
MY-LEX WebFinder® MY-LEX Maak van de zoekfunctie op uw publieke website ook een krachtige tool! Veel reguliere websites bevatten een zoekveld waarmee binnen het CMS kan worden gezocht.
Onegov ilionx ilionx helpt overheden met efficiënt digitaal (samen-)werken op basis van het Microsoft Office 365 platform.
Open Vraag Spraakherkenning voor gemeenten Telecats "Welkom bij de gemeente, spreek in waarvoor u belt" Burgers die naar de gemeente bellen, kunnen een vraag inspreken waarna het spraakherkenning systeem de eenvoudige vragen zelf beantwoordt
Participatiekaart-(gemeente) (voorheen de sociale kaart) MoGuide Dé Participatiekaart-(gemeente) Dé Participatiekaart is het ultieme middel voor burgers, dienstverleners, gemeenten, zorgleveranciers en anderen om snel een organisatie of bedrijf te vinden dat op een
Qmatic Orchestra - Beat Qmatic Holland B.V. Deze app tool maakt het voor de client mogelijk zichzelf, voor dat deze uw organisatie bezoekt, alvast aan te melden voor een dienst of product.
Qmatic Orchestra - Calendar Qmatic Holland B.V. Met deze module bent u in staat om afspraken in te plannen met uw cliënten en controle op het afspraakproces te houden.
Qmatic Orchestra - Context Marketing Qmatic Holland B.V. Context Marketing is een module waarmee u in staat bent het bezoek van de cliënt tijdens alle stappen van het proces te beïnvloeden.
Qmatic Orchestra - Digital Signage Qmatic Holland B.V. Met de in het platform geïntegreerde Surface Editor kunt u ook verschillende monitor templates creëren.
Qmatic Orchestra - Score (onderdeel van Orchestra Platform) Qmatic Holland B.V. Dit is een zeer gebruikersvriendelijk en krachtig gereedschap om grafieken en tabellen te maken.
Qmatic Orchestra - SMS Qmatic Holland B.V. De toepassing van SMS technologie binnen uw Cliënten Begeleidingssysteem (CBS) zorgt niet alleen voor een uitbreiding van de communicatiemogelijkheden met uw klant maar ook een verbetering van de info
Qmatic Orchestra - Surface Editor (onderdeel van Orchestra Platform) Qmatic Holland B.V. De Surface Editor wordt gebruikt voor het definiëren van de aanwezige digitale communicatie vlakken.
Qmatic Orchestra - user licentie (webbased terminal) Qmatic Holland B.V. Qmatic Orchestra is 100% webbased en kan gezien worden als thin client model. De verschillende functies binnen Qmatic Orchestra zijn via de gangbare webbrowsers te benaderen.
Qmatic Orchestra 6 - Appointment Management Qmatic Holland B.V. Deze module is nauw geïntegreerd met de Orchestra Journey Manager en stelt uw organisatie in staat om een naadloos proces te creëren van het maken van een (online) afspraak tot het daadwerkelijke bezo
Qmatic Orchestra 6 - Business Intelligence Qmatic Holland B.V. Elke activiteit binnen het Qmatic Cliënten Begeleidingssysteem wordt automatisch en centraal opgeslagen in de statistische informatie.
Qmatic Orchestra 6 - Connectivity Qmatic Holland B.V. Haal het maximale uit uw Qmatic Orchestra systeem door gebruik te maken van de aanwezige integratieopties, deze geven u de mogelijkheid tot het uitbreiden met extra functionaliteiten.
Qmatic Orchestra 6 - Digital Communication Qmatic Holland B.V. Met de in het platform geïntegreerde Surface Editor kunt u ook verschillende monitor templates creëren.
Qmatic Orchestra 6 - Enterprise Operations Qmatic Holland B.V. De optie Enterprise Operations maakt het mogelijk om Orchestra in een High Availability modus uit te voeren.
Qmatic Orchestra 6 - Essential Qmatic Holland B.V. Qmatic Orchestra 6 Essential vormt de basis voor alle Orchestra 6 implementaties.
Qmatic Orchestra 6 - Mobile Ecosystem Qmatic Holland B.V. Een mobiele oplossing van Qmatic is de lijm tussen de virtuele en de fysieke wereld die klanten de vrijheid geeft om snel te kunnen handelen.
Qmatic Orchestra 6 Platform Qmatic Holland B.V. Qmatic Orchestra 6 is een krachtig Customer Journey Management platform bestemd voor zowel de multi branche als single branch organisatie en ontwikkeld met nauw geïntegreerde modules en divers optione
Qmatic Orchestra 6.1 Appointment management (Einde ondersteuning) Qmatic Holland B.V. Geavanceerde afsprakenmodule
Qmatic Orchestra 7 - Appointment Manager Standard Qmatic Holland B.V. Met de Appointment Manager kunnen klanten afspraken maken voor een dienst op een specifieke datum en tijd.
Qmatic Orchestra 7 - Concierge module Qmatic Holland B.V. De conciërge module biedt de mogelijkheid om via een tablet applicatie – genaamd Conciërge – klanten aan te melden voor hun bezoek.
Qmatic Orchestra 7 - Connect module Qmatic Holland B.V. De Connect module biedt een mobiele toepassing voor het oproepen van klanten en is geschikt voor diverse mobiele apparaten.
Qmatic Orchestra 7 - Counter module Qmatic Holland B.V. De counter module biedt een web-based interface voor de gebruikers om klanten te bedienen.
Qmatic Orchestra 7 - Customer Feedback Basic Qmatic Holland B.V. Om de dienstverlening te kunnen optimaliseren is customer feedback vereist.
Qmatic Orchestra 7 - Customer Feedback SAAS Qmatic Holland B.V. Het is mogelijk dat de eindgebruiker meer wenst te weten over hoe de klant de dienstverlening heeft ervaren. Een smiley zegt niet alles.
Qmatic Orchestra 7 - Customer Notification module Qmatic Holland B.V. De Customer Notification module wordt gebruikt om klanten te informeren over hun status binnen de customer journey.

Pagina's