Qmatic Experience Cloud - Mobile Ticket

Qmatic Holland B.V.

Het aanmelden voor een bezoek kan, naast de traditionele manier bij een aanmeldzuil of receptie, door de inwoner ook worden gedaan via zijn/haar mobiele telefoon. Binnen het standaard proces kennen wij de vrije inloop inwoner en de inwoner met een afspraak. Voor beide kunnen inwoners zich aanmelden met de mobiele telefoon. Voor vrije inloop gebeurt dit door het scannen van een QR-code, de klant wordt dan welkom geheten en kan een keuze maken uit de beschikbare diensten. Na keuze kan de klant nog zijn of haar mobiele telefoonnummer invullen om ook sms-notificaties te kunnen ontvangen, bijvoorbeeld om uitgenodigd te worden voor het invullen van een tevredenheidsonderzoek. Ook ontvangt de klant de oproep, naast melding op de monitoren in de wachtruimte, via mobiel ticket op zijn of haar telefoon. Bij het maken van een afspraak ontvangt de klant een afspraakbevestiging (mail/SMS). In deze afspraakbevestiging zit een link om je aan te melden voor je bezoek. Deze link is, instelbaar, pas actief vlak voor de afspraaktijd. Het vervolg proces is dan vergelijkbaar met het vrije inloopproces.

Pakketversie Status Start distributie
2.15.0 In gebruik 30-4-2025

Toelichting versie

The mobile ticket allows customers to check in via their mobile device. Customers can track their status via a check-in module to understand their position in the queue or receive a message once they are invited.

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

1-4-2025

Start test

5-2-2025

Start distributie

30-4-2025
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (0)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Afsprakenbeheercomponent0 gemeenten
Baliecomponent0 gemeenten
Klantgeleidingcomponent0 gemeenten

Details pakketversie: Qmatic Experience Cloud - Mobile Ticket 2.15.0 - Status: In gebruik

Eindproduct standaarden

0 van 9 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Afsprakenstelsel eHerkenning - Koppelvlak DV-HM 1.5
Afsprakenbeheercomponent
Afsprakenstelsel eHerkenning - Koppelvlak DV-HM 1.7
Afsprakenbeheercomponent
Afsprakenstelsel eHerkenning - Koppelvlak DV-HM 1.9
Afsprakenbeheercomponent
DigiD SAML koppelvlak (actueel)
Afsprakenbeheercomponent
EN 301 549 versie 2.1.2 (WCAG 2.1)
Afsprakenbeheercomponent

Baliecomponent

Klantgeleidingcomponent
Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Prefill eFormulieren services 1.0
Afsprakenbeheercomponent
Zaak- en documentservices 1.0
Afsprakenbeheercomponent
Zaak- en documentservices 1.1
Afsprakenbeheercomponent
Zaak- en documentservices 1.2
Afsprakenbeheercomponent

Halffabrikaat standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
StUF BG 2.04
Afsprakenbeheercomponent

Baliecomponent
StUF BG 3.10
Afsprakenbeheercomponent

Baliecomponent
StUF ZKN 3.10
Afsprakenbeheercomponent

Gegevens standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
RGBZ 1.0
Afsprakenbeheercomponent
Geen compliancy-instrument
RGBZ 2.0
Afsprakenbeheercomponent
Geen compliancy-instrument

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Referentiecomponent Applicatiefunctie Ondersteuning
Afsprakenbeheercomponent
Beheren van afspraken
Afsprakenbeheercomponent
Aanmaken, raadplegen, bijwerken en verwijderen van afspraken
Afsprakenbeheercomponent
Genereren van berichten mbt afspraken
Afsprakenbeheercomponent
Maken van afspraken
Baliecomponent
Ondersteunen van baliedienstverlening
Klantgeleidingcomponent
Geleiden van klanten
Klantgeleidingcomponent
Beantwoorden van zoekvragen

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)