Pakketten

Export to CSV
Search for software products

87 resultaten gevonden.

Naam Leverancier Beschrijving
Applicatie - CRM C3Group Alle C3Group software suites beschikken over een CRM applicatie. In deze applicatie worden gegevens rondom organisaties, contactpersonen en individuen vastgelegd.
Atos e-Suite Eviden Een zaakgerichte oplossing voor verbetering van de dienstverlening en de bedrijfsvoering: - zowel extern (portaal, mijnloket voor klanten, slimme webformulieren) - als intern (zaaksysteem, inclusief
Central Station Simac Obec BV Central Station is een geïntegreerd systeem van front-, mid- en backofficefuncties. Central Station wordt onder meer ingezet in de sector Zorg, Welzijn en Maatschappelijk Werk en bij gemeenten.
CiVision Samenlevingszaken PinkRoccade Local Government Applicatie voor de ondersteuning van het sociaal domein.
Clearly Future Insight Group Clearly is hét online samenwerkingsplatform voor projecten in de leefomgeving.
CommunicatieBoxx Gemboxx De Communicatieboxx ondersteunt alle communicatieprocessen die voor de gemeente van belang zijn en legt daarbij relevante informatie vast: contactpersonen, contactgegevens, contacthistorie, afspraken,
Conclusion CVS Conclusion Het Conclusion CVS is een Cliënt Volg Systeem, waarmee u een oplossing heeft voor de registratie en monitoring van zorgtaken. Het CVS wordt modulair opgebouwd en is flexibel in te richten.
Decos KCS Decos Information Solutions De ultieme frontoffice applicatie waarmee alle informatiebronnen met elkaar verbonden worden; een gebruikersvriendelijk systeem waarmee snel en eenduidig informatie gegeven kan worden aan klanten en v
Demo Belastingen test wijziging VNG Realisatie Demo Suite voor Waarderen Heffen Innen
Digitale Balie Gemeente Rotterdam Om burgers te kunnen bedienen die niet naar de fysieke balie van de gemeente kunnen komen.
Documentmanagementsysteem VisieDosis Visiedosis.Uninova VisieDosis is een all-in-one webapplicatie geschikt voor zaakgericht werken of dossiervorming, traditioneel of met Office 365.
Exxellence Suite (tot 2023) xxllnc De Exxellence Suite is het totaalpakket van al onze softwareoplossingen. Met de implementatie van de Suite zorgt u voor een toekomstvaste ICT-architectuur en 24/7 optimale digitale dienstverlening.
Exxellence Intelligente eFormulieren (tot 2015) xxllnc De Exxellence eFormulieren zijn onderdeel van de Exxellence Suite, vanaf versie 5.2 zijn de Exxellence eFormulieren niet meer als los pakket in de softwarecatalogus opgenomen De Exxellence eFormuli
G-BOS (uitgefaseerd. Zie JCC Klantgeleiding) JCC Software Klanten verlangen een professionele en snelle dienstverlening. Om het bezoek voor uw klant een zo aangenaam mogelijke ervaring te laten zijn, wilt u uw klanten graag zo goed mogelijk begeleiden.
Gidso Regie Topicus Gidso Regie biedt ondersteuning voor dossiervorming voor cliënten in het sociale domein.
IAM 2020 Online HTA Software Veel gemeentes werken op afspraak. Op deze manier biedt u aan uw klanten de meeste duidelijkheid als het gaat om de leveringen van diensten en wanneer die beschikbaar zijn.
iBurgerzaken PinkRoccade Local Government De iBurgerzaken apps van PinkRoccade Publiekszaken zijn ontwikkeld vanuit de vraag van burgers en bedrijven: digitale dienstverlening, 24x7, vanaf elk gewenst apparaat en elke locatie.
iGGIS - Gemeente App Seneca B.V. Het iGGIS framewerk is de basis voor een eigen gemeente-app.
Iris Intranet triptic - Iris Intranet Maak kennis met Iris Intranet, hét centrale punt van je digitale werkplek. Werk moeiteloos met elkaar samen in documenten, deel informatie vanuit SharePoint en open je chatberichten in Teams.
JCC-Afspraken JCC Software Afspraken, reserveren en bezoekersregistratie in één applicatie. Met ons afsprakensysteem JCC-Afspraken heeft u altijd grip op uw bezoekersstroom.
JCC-Personeelsplanning JCC Software Om organisaties efficiënt en effectief te laten functioneren, is het inplannen van de personele bezetting van groot belang.
JOIN Klantcontact Decos Information Solutions JOIN Klantcontact is de opvolger van KCS2.
KIM® Atabix KIM® stelt u in staat om het volledige proces van registratie, behandeling, afhandeling, administratie en terugkoppeling van zaken naar de burger -integraal en voor alle zaaktypen- in te richten en te
Maatschappelijk Ondersteuningsplatform (MO-platform) Stipter
Maatschappelijk Ondersteuningsplatform (MO-platform) [OUD] Stipter Stipter als uitvoeringspartner verzorgt en ondersteunt uw Wmo-uitvoering en uw regisseur(s) nu en straks met deskundige medewerkers en state-of-the art ICT.
Maatwerk mobiele applicaties Auxilium Auxilium is 1 van de top 5 maatwerk software bureaus van Nederland. Naast de realisatie van complexere webapplicaties doen wij tevens de mobiele ontsluiting hiervan via smartphone of tablet.
Maatwerk webapplicaties Auxilium Auxilium is 1 van de top 5 maatwerk software bureaus van Nederland, gespecialiseerd in complexere webprojecten binnen deadline en budget.
Mozard Suite Mozard Mozard is een MidOffice Suite waarmee organisaties hun dienstverlening en hun informatievoorziening flink kunnen verbeteren.
Neoforce Neoforce Neoforce is een all-in-one-bedrijfstool met specifieke oplossingen voor (IT-)service-, asset en contractmanagement. O.a.
OBI Bots OBI4wan Zelf instelbare bot. Koppelbaar aan andere systemen. Herkent vrije tekst (chatbot, WhatsApp). Via website, mobile en social media. Deelnemende gemeenten ontwikkelen samen de content voor de bots.
P8 P8 Software Deze applicatie wordt al gebruikt door 10 provincies, 12 waterschappen en meerdere gemeentes. Binnen de applicatie kan het gemeentelijk vastgoed worden beheerd met een specialisme op alle processen d
PowerBrowser Genetics PowerBrowser is een specifiek op het VT&H-domein toegesneden zaaksysteem voor onder andere gemeenten, provincies, regionale uitvoeringsdiensten, veiligheidsregio's, waterschappen en rijksdien
Qmatic Orchestra - Beat Qmatic Holland B.V. Deze app tool maakt het voor de client mogelijk zichzelf, voor dat deze uw organisatie bezoekt, alvast aan te melden voor een dienst of product.
Qmatic Orchestra - Calendar Qmatic Holland B.V. Met deze module bent u in staat om afspraken in te plannen met uw cliënten en controle op het afspraakproces te houden.
Qmatic Orchestra - user licentie (webbased terminal) Qmatic Holland B.V. Qmatic Orchestra is 100% webbased en kan gezien worden als thin client model. De verschillende functies binnen Qmatic Orchestra zijn via de gangbare webbrowsers te benaderen.
Qmatic Orchestra 6 - Appointment Management Qmatic Holland B.V. Deze module is nauw geïntegreerd met de Orchestra Journey Manager en stelt uw organisatie in staat om een naadloos proces te creëren van het maken van een (online) afspraak tot het daadwerkelijke bezo
Qmatic Orchestra 6 - Business Intelligence Qmatic Holland B.V. Elke activiteit binnen het Qmatic Cliënten Begeleidingssysteem wordt automatisch en centraal opgeslagen in de statistische informatie.
Qmatic Orchestra 6 - Connectivity Qmatic Holland B.V. Haal het maximale uit uw Qmatic Orchestra systeem door gebruik te maken van de aanwezige integratieopties, deze geven u de mogelijkheid tot het uitbreiden met extra functionaliteiten.
Qmatic Orchestra 6 - Digital Communication Qmatic Holland B.V. Met de in het platform geïntegreerde Surface Editor kunt u ook verschillende monitor templates creëren.
Qmatic Orchestra 6 - Enterprise Operations Qmatic Holland B.V. De optie Enterprise Operations maakt het mogelijk om Orchestra in een High Availability modus uit te voeren.
Qmatic Orchestra 6 - Essential Qmatic Holland B.V. Qmatic Orchestra 6 Essential vormt de basis voor alle Orchestra 6 implementaties.
Qmatic Orchestra 6 - Mobile Ecosystem Qmatic Holland B.V. Een mobiele oplossing van Qmatic is de lijm tussen de virtuele en de fysieke wereld die klanten de vrijheid geeft om snel te kunnen handelen.
Qmatic Orchestra 6 Platform Qmatic Holland B.V. Qmatic Orchestra 6 is een krachtig Customer Journey Management platform bestemd voor zowel de multi branche als single branch organisatie en ontwikkeld met nauw geïntegreerde modules en divers optione
Qmatic Orchestra 7 - Appointment Manager Standard Qmatic Holland B.V. Met de Appointment Manager kunnen klanten afspraken maken voor een dienst op een specifieke datum en tijd.
Qmatic Orchestra 7 - Concierge module Qmatic Holland B.V. De conciërge module biedt de mogelijkheid om via een tablet applicatie – genaamd Conciërge – klanten aan te melden voor hun bezoek.
Qmatic Orchestra 7 - Connect module Qmatic Holland B.V. De Connect module biedt een mobiele toepassing voor het oproepen van klanten en is geschikt voor diverse mobiele apparaten.
Qmatic Orchestra 7 - Counter module Qmatic Holland B.V. De counter module biedt een web-based interface voor de gebruikers om klanten te bedienen.
Qmatic Orchestra 7 - Customer Feedback Basic Qmatic Holland B.V. Om de dienstverlening te kunnen optimaliseren is customer feedback vereist.
Qmatic Orchestra 7 - Customer Feedback SAAS Qmatic Holland B.V. Het is mogelijk dat de eindgebruiker meer wenst te weten over hoe de klant de dienstverlening heeft ervaren. Een smiley zegt niet alles.
Qmatic Orchestra 7 - Customer Notification module Qmatic Holland B.V. De Customer Notification module wordt gebruikt om klanten te informeren over hun status binnen de customer journey.

Pagina's