Pakketten

Export to CSV
Search for software products

68 resultaten gevonden.

Naam Leverancier Beschrijving
Applicatie - CRM C3Group Alle C3Group software suites beschikken over een CRM applicatie. In deze applicatie worden gegevens rondom organisaties, contactpersonen en individuen vastgelegd.
Atos e-Suite Eviden Een zaakgerichte oplossing voor verbetering van de dienstverlening en de bedrijfsvoering: - zowel extern (portaal, mijnloket voor klanten, slimme webformulieren) - als intern (zaaksysteem, inclusief
Central Station Simac Obec BV Central Station is een geïntegreerd systeem van front-, mid- en backofficefuncties. Central Station wordt onder meer ingezet in de sector Zorg, Welzijn en Maatschappelijk Werk en bij gemeenten.
CiVision Samenlevingszaken PinkRoccade Local Government Applicatie voor de ondersteuning van het sociaal domein.
Clearly VISI Future Insight Group Wij bieden Clearly.VISI, een gebruiksvriendelijk VISI platform voor het structureren, bewaken en bewaren van communicatieafspraken.
CommunicatieBoxx Gemboxx De Communicatieboxx ondersteunt alle communicatieprocessen die voor de gemeente van belang zijn en legt daarbij relevante informatie vast: contactpersonen, contactgegevens, contacthistorie, afspraken,
Conclusion CVS Conclusion Het Conclusion CVS is een Cliënt Volg Systeem, waarmee u een oplossing heeft voor de registratie en monitoring van zorgtaken. Het CVS wordt modulair opgebouwd en is flexibel in te richten.
Demo Belastingen test wijziging VNG Realisatie Demo Suite voor Waarderen Heffen Innen
Exxellence Suite (tot 2023) xxllnc De Exxellence Suite is het totaalpakket van al onze softwareoplossingen. Met de implementatie van de Suite zorgt u voor een toekomstvaste ICT-architectuur en 24/7 optimale digitale dienstverlening.
FormCycle WIND Internet BV FormCycle is de professionele oplossing voor de registratie, de administratie en de verwerking van op formulieren gebaseerde data.
Gemeentebox website en CMS CARE Internet Services BV Op open standaarden gebaseerd multi-site CMS pakket dat geschikt is voor en modules bevat voor gemeentelijke websites en intranetten. Ideaal voor implementatie toptaken website.
Gidso Regie Topicus Gidso Regie biedt ondersteuning voor dossiervorming voor cliënten in het sociale domein.
iBurgerzaken PinkRoccade Local Government De iBurgerzaken apps van PinkRoccade Publiekszaken zijn ontwikkeld vanuit de vraag van burgers en bedrijven: digitale dienstverlening, 24x7, vanaf elk gewenst apparaat en elke locatie.
iGGIS - Gemeente App Seneca B.V. Het iGGIS framewerk is de basis voor een eigen gemeente-app.
JOIN Klantcontact Decos Information Solutions JOIN Klantcontact is de opvolger van KCS2.
Maatschappelijk Ondersteuningsplatform (MO-platform) Stipter
Maatwerk webapplicaties Auxilium Auxilium is 1 van de top 5 maatwerk software bureaus van Nederland, gespecialiseerd in complexere webprojecten binnen deadline en budget.
Mozard Suite Mozard Mozard is een MidOffice Suite waarmee organisaties hun dienstverlening en hun informatievoorziening flink kunnen verbeteren.
PowerBrowser Genetics PowerBrowser is een specifiek op het VT&H-domein toegesneden zaaksysteem voor onder andere gemeenten, provincies, regionale uitvoeringsdiensten, veiligheidsregio's, waterschappen en rijksdien
Qmatic Experience Cloud - Mobile Ticket Qmatic Holland B.V. Het aanmelden voor een bezoek kan, naast de traditionele manier bij een aanmeldzuil of receptie, door de inwoner ook worden gedaan via zijn/haar mobiele telefoon. Binnen het standaard proces kennen w
Qmatic Orchestra - Calendar Qmatic Holland B.V. Met deze module bent u in staat om afspraken in te plannen met uw cliënten en controle op het afspraakproces te houden.
Qmatic Orchestra 6 - Appointment Management Qmatic Holland B.V. Deze module is nauw geïntegreerd met de Orchestra Journey Manager en stelt uw organisatie in staat om een naadloos proces te creëren van het maken van een (online) afspraak tot het daadwerkelijke bezo
Qmatic Orchestra 6 - Business Intelligence Qmatic Holland B.V. Elke activiteit binnen het Qmatic Cliënten Begeleidingssysteem wordt automatisch en centraal opgeslagen in de statistische informatie.
Qmatic Orchestra 6 Platform Qmatic Holland B.V. Qmatic Orchestra 6 is een krachtig Customer Journey Management platform bestemd voor zowel de multi branche als single branch organisatie en ontwikkeld met nauw geïntegreerde modules en divers optione
Qmatic Orchestra 7 - Appointment Manager Standard Qmatic Holland B.V. Met de Appointment Manager kunnen klanten afspraken maken voor een dienst op een specifieke datum en tijd.
Qmatic Orchestra 7 - Concierge module Qmatic Holland B.V. De conciërge module biedt de mogelijkheid om via een tablet applicatie – genaamd Conciërge – klanten aan te melden voor hun bezoek.
Qmatic Orchestra 7 - Connect module Qmatic Holland B.V. De Connect module biedt een mobiele toepassing voor het oproepen van klanten en is geschikt voor diverse mobiele apparaten.
Qmatic Orchestra 7 - Counter module Qmatic Holland B.V. De counter module biedt een web-based interface voor de gebruikers om klanten te bedienen.
Qmatic Orchestra 7 - Customer Notification module Qmatic Holland B.V. De Customer Notification module wordt gebruikt om klanten te informeren over hun status binnen de customer journey.
Qmatic Orchestra 7 - Digital Signage Qmatic Holland B.V. De Digital Signage module maakt het mogelijk om op de monitoren playlists te kunnen afspelen.
Qmatic Orchestra 7 - LDAP Qmatic Holland B.V. De LDAP module maakt het mogelijk om het gebruikersbeheer te stroomlijnen en automatiseren door gebruik te maken van een connectie met een Lightweight Directory Access Protocol database. De aanwezige
Qmatic Orchestra 7 - Media Display Qmatic Holland B.V. Met de module Media Display heeft u de mogelijkheid om informatie over de customer journey weer te geven op schermen.
Qmatic Orchestra 7 - Operations Panel Qmatic Holland B.V. De Operations Panel module geeft gebruikers actuele statusinformatie over de cliënt logistieke situatie binnen de organisatie.
Qmatic Orchestra 7 - Reception module Qmatic Holland B.V. Deze browseroplossing wordt gebruikt door de receptiemedewerkers om gearriveerde klanten te kunnen helpen.
Qmatic Orchestra 7 - Reports Qmatic Holland B.V. De reports module bevat een aantal standaard rapportages die de meest gebruikte informatie met betrekking tot de customer journey in beeld brengen. De module bevat de mogelijkheid om via een vooraf g
Qmatic Orchestra 7 - Reports via Insights (Managed Service) Qmatic Holland B.V. De reports module via Insights bevat een aantal standaard rapportages die de meest gebruikte informatie met betrekking tot de customer journey in beeld brengen. De module bevat de mogelijkheid om via
Qmatic Orchestra 7 - Staff Notification module Qmatic Holland B.V. Met deze module kunnen meldingen worden geconfigureerd die medewerkers informeert bij bijvoorbeeld een verandering in het aantal wachtenden, drempelwaarden inzake aantal wachtenden wordt overschreden,
Qmatic Orchestra 7 Platform Qmatic Holland B.V. Het Qmatic Orchestra 7 platform vormt de basis voor alle Orchestra 7 implementaties. Voor iedere gebruiker, die moet kunnen inloggen in het systeem, is een user licentie nodig.
RBM 2020 Online HTA Software Compleet inzicht in al uw relaties Communicatie is de ruggengraat van elke zakelijke relatie. Om optimaal te kunnen presteren, wilt u precies weten waar en hoe u uw relaties kunt bereiken.
Roxit KCS roxit Portaal software voor KCC's binnen overheden. Geoptimaliseerde werkschermen om snel en eenduidig het juiste antwoord te kunnen bieden via de kanalen telefoon, web, mail, social media etc.
SIMform Shift2 De e-dienstverlening naar burgers draait om het goed inrichten van het intake proces.
Smart CX - Klantenbegeleidingssysteem Smart CJM Onze oplossing Smart CX is gebaseerd op een schaalbare Microsoft-architectuur die is ontworpen voor SaaS- en On-Premises-installaties bij overheids-, zorg- of Retail instellingen van elke omvang maar
SMARTonPEOPLE Software Suite C3Group De SMARTonPEOPLE Software Suite (sinds 2006) is een integraal regiesysteem en samenwerkingssysteem ter ondersteuning van de gemeentelijke regie en samenwerking met burgers en ketenpartners binnen de t
T:MEBLOCKR SaaS platform TIMEBLOCKR Het T:MEBLOCKR SaaS platform vormt de basis voor het plannen van afspraken en het efficiënt indelen van tijd en capaciteit.
T:MEBLOCKR Saas platform - Module Afspraakverzoeken TIMEBLOCKR Met de Module Afspraakverzoeken kunnen medewerkers geautomatiseerd afspraakverzoeken versturen.
T:MEBLOCKR SaaS platform - Module Agenda Connector TIMEBLOCKR Het efficiënt managen van tijd kan nog gemakkelijker als, naast T:MEBLOCKR SaaS platform, ook gebruik gemaakt wordt van de module Agenda Connector.
T:MEBLOCKR SaaS platform - Module AVG / GDPR TIMEBLOCKR De privacy wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) geldt sinds 25 mei 2018 in de Europese Unie. Internationaal heet de wet General Data Protection Regulation (GDPR).
T:MEBLOCKR SaaS platform - Module Betalingen TIMEBLOCKR Dankzij de module Betalingen kan prijsinformatie per product worden getoond tijdens het maken van een afspraak of reservering. Op dat moment kan er ook direct afgerekend worden.
T:MEBLOCKR SaaS platform - Module Bezettingsgraad & Capaciteitsplanning TIMEBLOCKR Krijg inzicht in hoeveel procent van de capaciteit van je organisatie is volgeboekt. Vooraf kan een minimum én maximum percentage worden ingesteld. Wordt de grens bereikt?
T:MEBLOCKR SaaS platform - Module BI-Connector TIMEBLOCKR Met de module BI-Connector koppel kan data uit T:MEBLOCKR aan eigen Business Intelligence oplossingen worden gekoppeld. Denk bijvoorbeeld aan afspraken, behandeltijden en wachttijden.

Pagina's