Pakketten

Export to CSV
Search for software products

27 resultaten gevonden.

Naam Leverancier Beschrijving
Atos e-Suite Eviden Een zaakgerichte oplossing voor verbetering van de dienstverlening en de bedrijfsvoering: - zowel extern (portaal, mijnloket voor klanten, slimme webformulieren) - als intern (zaaksysteem, inclusief
Central Station Simac Obec BV Central Station is een geïntegreerd systeem van front-, mid- en backofficefuncties. Central Station wordt onder meer ingezet in de sector Zorg, Welzijn en Maatschappelijk Werk en bij gemeenten.
CiVision Samenlevingszaken PinkRoccade Local Government Applicatie voor de ondersteuning van het sociaal domein.
Demo Persoonsregistratie VNG Realisatie Demo Van GBA naar BRP
Djuma Visma Circle Djuma is een single-instance-multi-tenant cloud SaaS zaaksysteem.
Drupal Wowww Open source CMS met actieve community Opensource-contentmanagementsysteem (CMS) en contentmanagementframework (CMF), ontwikkeld in de programmeertaal PHP en uitgebracht onder de General Public Licens
eBalie bijzondere bijstand CoolProfs Op het gebied van digitale dienstverlening zet deze gemeente grote stappen.
eDiensten voor Aanvragen (Snelbalie) Centric Onze eDiensten voor Aanvragen zijn frontoffice applicaties waarmee baliemedewerkers en burgers inkomens en zorgaanvragen snel, correct en eenduidig af kunnen handelen.
EvenementAssistent Decos Information Solutions Intelligent aanvraagsysteem (kennissysteem) voor evenementen plus een gezamenlijk dossier van gemeenten, politie, brandweer, GHOR en ook de organisator. Digitaliseert de complete keten!
Gfacility Gfacility De snel veranderende werkomgeving vraagt om een innovatieve aanpak.
IAM 2020 Online HTA Software Veel gemeentes werken op afspraak. Op deze manier biedt u aan uw klanten de meeste duidelijkheid als het gaat om de leveringen van diensten en wanneer die beschikbaar zijn.
InkomensAssistent Bijzondere Bijstand Decos Information Solutions Compleet doe-het-zelf aanvraagkennissysteem voor aanvragen Bijzondere Bijstand. Kan in 50-90% van de aanvragen automatisch beslissen. Op maat gemaakt voor elke gemeente.
InkomensAssistent Levensonderhoud Decos Information Solutions Compleet doe-het-zelf aanvraagkennissysteem voor een uitkering levensonderhoud Participatiewet. De regelhulp is gekoppeld aan DigiD, en het digitaal klantdossier (DKD) en levert direct een complete (
Kennisbank Decos Information Solutions Complete kennisbank voor de gemeentelijke dienstverlening met productencatalogus, vraag-antwoord-combinaties, unieke interactieve scripts en tal van extra kennisbronnen op maat.
Key2Klantcontact Centric Met het concept Antwoord© werkt u aan de kwaliteit van uw dienstverlening en daardoor begint uw klantcontactcentrum (KCC) nu echt vorm te krijgen.
Kwaliteitsmonitor Dienstverlening Synaxion In het kader van ‘ontzorgen’ en ‘excellente dienstverlening’ heeft Synaxion samen met gemeenten de Kwaliteitsmonitor Dienstverlening ontwikkeld.
Leerlingenvervoer.nu Decos Information Solutions Compleet set met kennissystemen voor zowel de aanvraag als de besluitvorming van vergoedingen leerlingenvervoer.
Liber Behandelaar- en Baliemedewerkerportaal BCT De overheid heeft gesteld dat bedrijven en burgers vanaf 2017 zaken volledig digitaal moeten kunnen afhandelen met gemeenten.
MoGuide, een unieke tool bij alle gesprekken. Een ideaal instrument voor wijkteams. MoGuide De MoGuide is een innovatieve tool/ applicatie te gebruiken op een tablet waarmee gesprekken tussen de burger en wijkteam lid of consulent kunnen worden vastgelegd en verwerkt.
Mozard Suite Mozard Mozard is een MidOffice Suite waarmee organisaties hun dienstverlening en hun informatievoorziening flink kunnen verbeteren.
OIS DigiForm R4 OIS DigiForm is een uiterst flexible e-formulieroplossing waarmee gemeenten alle benodigde online formulieren zelfstandig kunnen ontwerpen en beheren.
Onegov ilionx ilionx helpt overheden met efficiënt digitaal (samen-)werken op basis van het Microsoft Office 365 platform.
Roxit KCS Visma Roxit Portaal software voor KCC's binnen overheden. Geoptimaliseerde werkschermen om snel en eenduidig het juiste antwoord te kunnen bieden via de kanalen telefoon, web, mail, social media etc.
SinglePoint-for-all Splitvision SinglePoint, gebaseerd op Microsoft SharePoint en Office365, is een totaaloplossing voor zaakgericht werken, projectmatig werken, document- en recordmanagement, social media en collaboration, producte
Toolkit e-formulieren xxllnc Uw klanten willen zelf kiezen hoe zij diensten of regelingen aanvragen. Bijvoorbeeld via internet, telefonisch, of aan de balie. Burgers en bedrijven willen overheidszaken digitaal kunnen regelen.
TOPdesk TOPdesk Software en consultancy. TOPdesk helpt uw dienstverlening verbeteren. Of het nu gaat om uw IT-afdeling, Facility Management, of e-HRM.
Verseon E-Suite Visma Circle De Verseon E-Suite is de totaaloplossing van Visma Circle voor multichannel elektronische dienstverlening. Klanten kunnen via alle kanalen communiceren met uw organisatie.