Suggesties van een leverancier overnemen
Wanneer een leverancier een pakketversie registreert kan deze een suggestie versturen naar de gemeenten en samenwerkingen die dit pakket afnemen. Hierdoor kan een gemeente of samenwerking met één druk op de knop dit pakket toevoegen aan haar catalogus.
Om een pakket toe te voegen aan de catalogus dient de gebruiker beheerders rechten te hebben voor zijn gemeente of samenwerking.
- Log als eerste in op de softwarecatalogus.
- Ga dan naar "Mijn Softwarecatalogus".
- Door hier op te klikken opent een nieuwe pagina met verschillende tabbladen. Open het tabblad "Suggesties"
- Op dit tabblad staan alle suggesties die gedaan zijn door leveranciers en waar nog een actie van open staat. De actie's die mogelijk zijn, zijn:
+ pakket toevoegen aan de catalogus
x pakket niet toevoegenDeze iconen met acties staan het eind van een regel.
-
- Wanneer een suggestie is toegevoegd, dan dient de oude versie nog verwijderd te worden uit de catalogus van de gemeente of samenwerking. Ga hiervoor naar "Mijn softwarecatalogus" en open het tabblad "Pakketten"