Pakketten

Export to CSV
Search for software products

19 resultaten gevonden.

Naam Leverancier Beschrijving
Central Station Simac Obec BV Central Station is een geïntegreerd systeem van front-, mid- en backofficefuncties. Central Station wordt onder meer ingezet in de sector Zorg, Welzijn en Maatschappelijk Werk en bij gemeenten.
CompetenSYS® CompetenSYS Met behulp van software maken we mensenwerk menselijker. Elke gemeente en elk SW-bedrijf kan bij ons op maatwerk rekenen om cliënten zo goed mogelijk te helpen.
Conclusion CVS Conclusion Het Conclusion CVS is een Cliënt Volg Systeem, waarmee u een oplossing heeft voor de registratie en monitoring van zorgtaken. Het CVS wordt modulair opgebouwd en is flexibel in te richten.
Demo Sociaal Domein naamswijziging VNG Realisatie Demo Jeugd, Zorg, Participatie
Gidso Regie Topicus Gidso Regie biedt ondersteuning voor dossiervorming voor cliënten in het sociale domein.
InkomensAssistent Bijzondere Bijstand Decos Information Solutions Compleet doe-het-zelf aanvraagkennissysteem voor aanvragen Bijzondere Bijstand. Kan in 50-90% van de aanvragen automatisch beslissen. Op maat gemaakt voor elke gemeente.
InkomensAssistent Levensonderhoud Decos Information Solutions Compleet doe-het-zelf aanvraagkennissysteem voor een uitkering levensonderhoud Participatiewet. De regelhulp is gekoppeld aan DigiD, en het digitaal klantdossier (DKD) en levert direct een complete (
iSamenleving PinkRoccade Local Government De productlijn voor regievoering in en op het sociaal domein.
Jobport - coaching & matching software - module werkzoekendendienstverlening Jobport De afstand verkleinen tussen de arbeidsmarkt en de werkzoekende. Inwoners die online makkelijk zelf een uitkering kunnen aanvragen en actief kunnen starten met zoeken naar werk: dat kan via Jobport.
Leerlingenvervoer.nu Decos Information Solutions Compleet set met kennissystemen voor zowel de aanvraag als de besluitvorming van vergoedingen leerlingenvervoer.
Mensontwikkeling en EVC CompetenSYS Voor SW bedrijven en gemeenten bieden we slimme instrumenten om competenties van cliënten in kaart te brengen en op basis hiervan gedegen keuzes te maken.
Mextra MEXTRA Mextra is een Electronisch Clienten Dossier (ECD) waarin de dialoog tussen client en zorgprofessional, aangevuld met eventueel mantelzorgers/familie, centraal staat.
MoGuide, een unieke tool bij alle gesprekken. Een ideaal instrument voor wijkteams. MoGuide De MoGuide is een innovatieve tool/ applicatie te gebruiken op een tablet waarmee gesprekken tussen de burger en wijkteam lid of consulent kunnen worden vastgelegd en verwerkt.
SMART-Veiligheid - Software Suite C3Group De SMART-Veiligheid Software Suite (sinds 2006) is een integraal regiesysteem en samenwerkingssysteem ter ondersteuning van de gemeentelijke regie en samenwerking met burgers en ketenpartners binnen d
SZeebra ProfessionalCenter Matchcare Een juiste diagnose is essentieel. Door de gestructureerde wijze waarop u met SZeebra de diagnose vormgeeft bespaart u tijd en geld.
SZeebra TalentCenter Matchcare Het SZeebra TalentCenter ondersteunt en enthousiasmeert mensen bij het vinden van werk en het bereiken van persoonlijke doelen.
WIZportaal Solviteers WIZportaal ondersteunt gemeenten op een gebruiksvriendelijke manier bij casemanagement en regievoering.
z Wmo App (ondersteuning keukentafelgesprek) Stimulansz Dit is een iPad app ter ondersteuning van het voeren van het keukentafelgesprek Nieuwe Stijl.
Zelfredzaamheidmatrix CompetenSYS De zelfredzaamheid matrix compleet geïntegreerd als online vragenlijst. Ingebouwd i.s.m. de ontwikkelaars van de GGD Amsterdam.