WIZportaal ondersteunt gemeenten op een gebruiksvriendelijke manier bij casemanagement en regievoering. Tijdens elke fase in het proces, van aanmelding tot uitstroom, wordt de gebruiker voorzien van de juiste informatie en digitale ondersteuning om hulpverlening rondom een cliënt te kunnen organiseren. WIZportaal is daarbij laagdrempelig en gebruiksvriendelijk. Geen administratieve last, maar juist een hulpmiddel voor efficiënte en zorgvuldige hulpverlening. Hierbij hebben we bij de ontwikkeling een sterke focus op het aanbrengen van flexibiliteit, om zo zorg op maat te kunnen faciliteren. Processen, formulieren en schermen kunnen zodanig worden ingericht dat deze naadloos aansluiten op de specifieke werkwijze van uw organisatie. WIZportaal biedt niet alleen ondersteuning aan professionals, maar wordt het ook steeds meer een portaal om in samen te werken met ketenpartners en cliënten! De cliënten hebben een geavanceerd cliëntportaal tot hun beschikking, waar ze (mits geautoriseerd) inzage hebben in hun dossier, zaken kunnen toevoegen en wijzigen en zelfs kunnen samenwerken met professionals van de gemeente en ketenpartners. Ook ketenpartners (bijv. zorgaanbieders, huisartsen en/of mantelzorgers) die een rol spelen in het ondersteuningstraject kunnen uitgenodigd worden digitaal samen te werken met de zorgprofessionals en cliënten, middels een afgeschermd ketenpartnerportaal. Daarbij is WIZportaal volledig webbased, waardoor de oplossing ook uitstekend als mobiele toepassing in te zetten is. Zo beschikken de professionals op elke gewenste locatie over de benodigde informatie en digitale hulpmiddelen om de cliënt te ondersteunen.
Zaakkoppeling
WIZportaal biedt sinds vorig jaar een vernieuwde koppeling met zaaksystemen op basis van de Stuf-standaard. De zaakkoppeling in WIZportaal is vanaf versie 6.0 uitgebreid met de mogelijkheid om van een Toewijzing een zaak te maken. Het is mogelijk deze zaak te relateren aan een zaak van het traject.
Realisatie van de meest gewilde nieuwe functionaliteit in de wensenprocedure:
- Standaard werkvoorraadlijsten per gebruikersrol
- Nieuwe refentietabellen definiëren en aanpassen
- Doorontwikkelingen Trajectgebaseerd werken.
iStandaarden
Per 4 april 2022 om 13:00 uur is de nieuwe versie van het berichtenverkeer in gebruik genomen. WIZportaal versie 5.2 ondersteunt deze nieuwe versie van het berichtenverkeer. WIZportaal maakt gebruik van een API om iWmo en iJw standaard berichten aan te maken (w.o. 301, 316, 319, en 320).
Integraal plan in het inwonerportaal
Vanaf versie 5.2 is het mogelijk om de module ‘integraal plan’ ook in het burgerportaal te gebruiken. Het integraal plan (IP) brengt op een centrale plek aspecten van ‘screening’, ‘wat telt instrument’ en ‘doelen en acties’ bij elkaar. Het integraal plan in het burger- of inwonerportaal lijkt veel op die van de generalist in WIZportaal.
Het integraal plan biedt uitstekende mogelijkheden om samen met de inwoner een plan op te stellen en aan de doelen en acties te werken. Op deze manier ontwerpt u gezamenlijk een plan en heeft de inwoner ten alle tijden inzicht in de voortgang.
Contactpersonen uitnodigen in het integraal plan
Versie 5.2 heeft een nieuwe module ter beschikking: ‘contactpersonen toegang portaal’. Deze module bevat functionaliteit om externe personen of te wel contactpersonen toegang te verschaffen tot het integraal plan in een eigen portaal. Deze module werkt enkel in combinatie met het trajectgebaseerd werken.
U bent in de gelegenheid om contactpersonen toegang te verschaffen tot het Integraal Plan. Denk aan gezaghebbende personen, mantelzorgers of familieleden. Deze contactpersonen kunt u per onderdeel van het integraal plan autoriseren om de informatie te lezen of lezen en bewerken.
Deze versie van WIZportaal staat geheel in het teken van een nieuw plansjabloon. Het Integraal Plan maakt zijn entree in WIZportaal. Dit nieuwe plansjabloon is een integrale opzet van vragen, metingen en doelen en acties. Het uitgangspunt van het Integraal plan is flexibiliteit. U bent zelf in staat om de verschillende blokken op de door u gewenste plek in het plan te plaatsen. U kunt zelf bepalen welke vragen er gesteld worden, welke domeinen er gemeten worden en welke velden er ingevuld dienen te worden bij de doelen en acties.
Het Integraal plan wordt volledig geïntegreerd met het inwonerportaal waardoor er nog meer invulling wordt gegeven aan het principe ´één gezin, één plan, één regisseur’. U kunt realtime samen met de inwoner werken in hetzelfde plan. Daarbij bieden we de mogelijkheid om logging toe te passen op de velden van het Integraal plan.
Integraal Plan
De nieuwe module Integraal plan is een combinatie van functionaliteiten uit de modules Screening, Plan, en het Wat Telt Instrument. De verschillende functionaliteiten zijn als bouwblokken in te zetten om tot een plan te komen dat aan uw wensen voldoet. Voor de gebruiker is het grote voordeel dat alle belangrijke zaken bij elkaar staan, zodat er niet gewisseld hoeft te worden tussen de verschillende modules.
Logging van wijzigingen
Een apart onderdeel van Integraal plan biedt een functionaliteit waarbij het mogelijk is om op veldniveau de geschiedenis te kunnen zien. U houdt op deze manier altijd inzichtelijk wat de historische waarde van het veld is geweest. Dit geldt voor alle velden die onderdeel zijn van het Integraal plan, de doelen en acties, metingen en vragen.
PDC-API met backofficepartner Stipter (MO-Platform)
In versie 5.2 is een synchronisatie toegevoegd van de product- en dienstcatalogus (PDC) tussen de backoffice van het MO Platform van Stipter en WIZportaal. Wij bieden organisaties met deze combinatie van applicaties de mogelijkheid om de PDC op een plek te beheren. Hiermee voorkomt u de dubbele administratie van uw PDC.
WIZportaal wordt steeds breder ingezet binnen de organisatie. Verschillende domeinen of zelfs meerdere gemeenten die in één WIZportaal omgeving samenwerken. Elk proces vraagt om een eigen inrichting. Verschillende vragen in de intake, andere formulieren en wellicht zelfs een volledig ander plansjabloon. Om deze organisatorische veranderingen nog beter te ondersteunen hebben we aanpassingen aangebracht in WIZportaal.
Wij willen de verschillende processen van de domeinen of organisaties eenvoudig ondersteunen met WIZportaal. Het moet mogelijk zijn om verschillende processen onafhankelijk van elkaar in te richten. Een gebruiker ziet alleen de informatie die voor hem relevant is. Voor veel modules is dit reeds mogelijk. Op de modules waar dit nog beperkt mogelijk is hebben we ingezet met WIZportaal 5.0. Concreet heeft dit geleid tot wijziging in de module Aanmeldingen (trajecten) en in verschillende koppelingen.
Trajectsjablonen
In WIZportaal worden verschillende processen ingericht. Een gebruiker kan hiervoor trajecten starten. Op dit moment moet elk traject hetzelfde aanmeldingssjabloon gebruiken. Dat zorgt voor een uitgebreid sjabloon om alle informatie van verschillende processen te verzamelen. In de aanmelding zien gebruikers informatie die niet relevant is.
In versie 5.0 is het mogelijk meerdere sjablonen voor het trajectgebaseerd werken in te richten. Het is daarmee mogelijk dat elk traject zijn eigen aanmeldingssjabloon heeft. De gebruiker ziet enkel de relevante velden voor het proces dat wordt opgestart.
Koppelingen multi-tenancy compliant
In vorige versies van WIZportaal kon een gebruiker slechts aan één gemeente worden gekoppeld. In de praktijk komt het echter voordat één uitvoeringsorganisatie met één WIZportaal-omgeving voor meerdere gemeenten werkt. In versie 5.0 zijn de volgende koppelingen hiervoor geschikt gemaakt:
- Basisregistratie Persoonsgegevens
- Zaak-koppeling
- Toewijzingen
- Verwijsindex Risicojongeren
Module Toewijzen
Deze module biedt gebruikers de mogelijkheid om producten vanuit WIZportaal te bestellen en geautomatiseerd te laten landen in de backoffice. De module is volledig gebaseerd op de iStandaarden (iJW en iWMO 301, 305, 307, 315 en 317).
Traject gebaseerd werken
Met traject gebaseerd werken wordt een praktische invulling
gegeven aan één, gezin, één plan, één regisseur. Zo kan er
een traject worden gestart voor één of meerdere
personen, waarbij alle onderliggende informatie zoals het
plan gekoppeld is.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 4.2 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Diverse uitbreidingen van het Wat telt instrument;
• Diverse uitbreidingen van de module meldingen;
• Uitbreiding van de module samenwerken;
• Een update van de CORV koppeling;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 4.2 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Diverse uitbreidingen van het Wat telt instrument;
• Diverse uitbreidingen van de module meldingen;
• Uitbreiding van de module samenwerken;
• Een update van de CORV koppeling;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 4.2 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Diverse uitbreidingen van het Wat telt instrument;
• Diverse uitbreidingen van de module meldingen;
• Uitbreiding van de module samenwerken;
• Een update van de CORV koppeling;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 4.1 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Diverse uitbreidingen van het Wat telt instrument;
• De module talentscan;
• Uitbreiding van zoekfunctionaliteiten;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 4.0 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Het gebruik van screeningsinstrumenten, met daarin uitgebreide mogelijkheden voor het gebruiken van slimme vragenlijsten, inclusief het beheer van deze vragenlijsten.
• De module samenwerken. Deze module biedt de mogelijkheid om een samenwerkingstraject op te starten, zodat een generalist gezamenlijk met burgers, zorgverleners en andere professionals aan een doel kan werken. Na het opstarten van het samenwerkingstraject kunnen burgers, zorgverleners en andere professionals voor het samenwerkingstraject worden uitgenodigd tot het samenwerkingsportaal.
• De module activiteitenplanning. Deze module is ontworpen om voorliggende voorzieningen beter beheersbaar te maken. Deze module maakt het mogelijk om groepsactiviteiten te plannen, producten te koppelen aan activiteiten en daar deelnemers bij in te delen. Belangrijk hierbij is de mogelijkheid de aanwezigheid te registeren.
• Module "Wat Telt". Deze module bevat een nieuw meetinstrument om een persoon te scoren op een aantal leefgebieden. Het instrument is laagdrempelig in gebruik en door een professional gemakkelijk
inzetbaar. Op basis van de gekozen leefdomeinen kan een plan worden gegenereerd.
• Koppeling VIR: In samenwerking met onze klanten hebben wij de koppeling ‘Verwijsindex Risicojongeren’ ontwikkeld. Hierbij kan er geautomatiseerd vanuit WIZportaal een melding worden gedaan bij de verwijsindex en hiernaast ook worden getoetst of jongeren reeds bekend zijn bij andere instanties.
• Onderhoudsmodus voor WIZportaal
• Extra controles bij product bestellingen;
• Uitbreiding van de zoekfunctionaliteit;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 3.2 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Een nieuw design voor de burgermodule;
• Doorontwikkeling van de burgermodule met de nieuwe functionaliteiten voor de burger, zoals het aanmaken van acties, het inzien van een afspraken-agenda, en het beheren van het integraal plan;
• Doorontwikkeling van de documentengenerator;
• Aantal verbeteringen op het gebied van het integrale plan voor het huishouden;
• Vervolgonderzoek naar inloggen met DigiD, waarbij we ook kijken naar alternatieven als Idensys;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 3.2 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Een nieuw design voor de burgermodule;
• Doorontwikkeling van de burgermodule met de nieuwe functionaliteiten voor de burger, zoals het aanmaken van acties, het inzien van een afspraken-agenda, en het beheren van het integraal plan;
• Doorontwikkeling van de documentengenerator;
• Aantal verbeteringen op het gebied van het integrale plan voor het huishouden;
• Vervolgonderzoek naar inloggen met DigiD, waarbij we ook kijken naar alternatieven als Idensys;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
Nieuwe functionaliteiten versie 3.0
• Performanceverbetering persoon- en huishoudenscherm
• Verbeterde beveiliging
o O.a. aan kunnen geven criteria wachtwoord en termijn verlopen wachtwoord, in te stellen door Solviteers op verzoek van gemeente
• Plan export op basis van template
o Reeds in 2.9. In 3.0 zijn meerdere templates mogelijk bij de planexport
• Documentgeneratie
o Op niveau persoon kunnen bij multimedia ook documenten worden toegevoegd op basis van een sjabloon. Sjablonen kunnen opgevoerd worden bij Exportsjablonen beheren. Rollenbeheer: exportsjabloon en exportsjabloon geef autorisatiegroepen
• Tijdlijn persoon
o Rollenbeheer: module persoon tijdlijn
• Wensenprocedure
o Opvoer nieuwe person zelfde autorisatiegroep als gebruiker
o Losse notitie kunnen exporteren naar pdf
o Alle huishouden notities kunnen exporteren
o Beheerder kan BSN verplicht stellen bij opvoer nieuwe persoon (applicatieoptie)
o Gebruiker kan datum overlijden registeren (rollenbeheer: persoon overlijdensdatum)
o Gebruiker kan melding en bestelling openen vanaf het betreffende zoekscherm ipv persoondetailscherm
o Gebruiker kan bij het huishouden een 2e casushouder registreren en hierop filteren.
o Gebruiker kan een multimediabestand toevoegen aan de melding (rollenbeheer: melding multimediadocumenten)
o Gebruiker kan filteren op team bij personen
o Beheerder kan aantal tekens bij plannotitie zelf instellen (algemene instellingen)
o Tekst automatisch gegenereerde taken naar tegenwoordige tijd
o Mogelijkheid aanmelding, vraagverheldering, plan en productbestelling read-only te kunnen raadplegen bij een inactief dossier/inactieve aanmelding
o Bij het opslaan van een aanmelding een duidelijkere melding welke verplichte velden in de aanmelding ik nog moet invullen
o Koppelen producten aan team i.p.v. producteigenaar. Elke gebruiker in dat team is dan automatisch producteigenaar van dat product.
o Als gebruiker in het plan direct kunnen terugzien hoeveel definitieve metingen er reeds zijn gemaakt.
• Koppeling Suite4Jeugd, koppeling melding met externe website, webservice voorzieningen (vervanging import).
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In WIZportaal versie 2.9 realiseren wij onder andere een nieuwe lay-out voor het integrale plan in pdf, en de koppeling met de Suite voor Jeugdzorg op basis van iJw.
Tevens voeren wij onderstaande wijzigingen door:
Zoeken: Bij personen resultaten tonen op achternaam, voornaam, voorvoegsel
Zoeken: Sortering meldingen - Instelbaar maken op zoekscherm
Zoeken: Filteroptie voor het veld werksoort
Meldingen: In de referentielijst “type afhandeling” meerdere waardes beschikbaar die de melding doorzetten
Meldingen: Meldingen koppelen aan aanmeldingen
Meldingen: Bij de aanmelding meer details van de melding bekijken
Meldingen: Monitoringstermijn bij een melding vastleggen
Meldingen: Meldingen rood worden weergegeven bij lege of verlopen doorlooptijden
Meldingen: Meldingen filteren op datum einde doorlooptijd
Views: Applicatie Opties nullable maken
Plan: Alleen de soorten producten waar producten voor gekozen kunnen worden tonen
Plan: Per doel en per actie een betrokken generalist registreren
Plan: Planexport o.b.v. een word template
Notities : Per notitie kunnen aangeven wat de notitiesoort is
CORV: Extra validaties toevoegen
CORV: Het veld huisletter ontbreekt bij Nederlands adres
BRP: Brp ontvangerapplicatie inrichting aanpassen
Personen: Inactieve generalist wordt niet correct getoond in edit mode
Algemeen: Error melding bij niet geldige datum
Algemeen: Performance persoon detailscherm en huishouden detailscherm verbeterd
Bestellingen: De monitoringstermijn bij een productbestelling vastleggen
Bestellingen: Productbestellingen filteren op datum einde doorlooptijd
Bestellingen: Productbestellingen rood weergegeven als de termijn verstreken is
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 30 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In WIZportaal versie 2.8 realiseren wij de koppeling met de lokale basisregistraties van Centric en Pink (voor Centric is deze brp-afnemerindicatie inmiddels reeds getoetst). De CORV-koppeling zal een ondersteuningsupdate naar versie 1.0 hebben. Tevens is in 2.8 gepland de zaakkoppeling (productbestelling als zaak met gekoppelde documenten). Voorts verbeterde zoekfunctionaliteit door de inbouw van een dedicated zoekserver Elasticsearch.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 30 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 2.7 hebben wij bijvoorbeeld de configuratie van WIZportaal uitgebreid met een extra pagina waarin het berichtenverkeer tussen WIZportaal en andere applicaties inzichtelijk is. Wij hebben verbeteringen doorgevoerd bij productbestellingen en bij het afsluiten van dossiers. Tevens zijn performanceverbeteringen doorgevoerd bij de import van bestanden en bij het bijwerken van autorisaties. Verder zijn er diverse kleine wijzigingen, verbeteringen en wensen van klanten doorgevoerd, zoals het kunnen meenemen van de aanmelding op de export van het plan en het kunnen exporteren van de vraagverheldering in pdf- of word-formaat.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 30 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 2.0 hebben wij bijvoorbeeld de mogelijkheid om zelf als beheerder nieuwe velden aan te maken (zero coding), zodat u maximale flexibiliteit heeft in de inrichting van WIZportaal. Verder hebben wij een groot aantal functionele uitbreidingen gerealiseerd zoals vraagverheldering, nog meer flexibiliteit bij de inrichting van het plan op basis van meetinstrumenten zoals ZRM en uitbreidingen van mogelijkheden voor de vastlegging van het huishouden.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 30 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 2.0 hebben wij bijvoorbeeld de mogelijkheid om zelf als beheerder nieuwe velden aan te maken (zero coding), zodat u maximale flexibiliteit heeft in de inrichting van WIZportaal. Verder hebben wij een groot aantal functionele uitbreidingen gerealiseerd zoals vraagverheldering, nog meer flexibiliteit bij de inrichting van het plan op basis van meetinstrumenten zoals ZRM en uitbreidingen van mogelijkheden voor de vastlegging van het huishouden.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 1.19 bieden wij onder andere een uitbreiding van de Producten & Arrangementen module, het iWMO en iJW berichtenverkeer en uitgebreidere mogelijkheden voor aanmelding & signalering.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 1.8 bieden wij onder andere een uitbreiding van de Producten & Arrangementen module, het iWMO en iJW berichtenverkeer en uitgebreidere mogelijkheden voor aanmelding & signalering.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 1.8 bieden wij onder andere een uitbreiding van de Producten & Arrangementen module, het iWMO en iJW berichtenverkeer en uitgebreidere mogelijkheden voor aanmelding & signalering.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 1.8 bieden wij onder andere een uitbreiding van de Producten & Arrangementen module, het iWMO en iJW berichtenverkeer en uitgebreidere mogelijkheden voor aanmelding & signalering.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 1.8 bieden wij onder andere de aansluiting op CORV berichten en de koppeling met zaaksystemen op basis van de Zaak-DMS standaard.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 1.7 bieden wij onder andere geïntegreerde managementinformatie, een uitbreiding op de Producten & Arrangementen module en diverse uitbreidingen op het gebied van gebruikersbeheer/
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
oor een optimale werkgeversbenadering
Door bezuinigingen moet u met minder middelen meer mensen begeleiden naar een duurzame plek op de arbeidsmarkt. Daarom is juist nu de samenwerking met werkgevers cruciaal voor gemeenten. Het WIZportaal Werkgever van Solviteers ondersteunt u optimaal in deze belangrijke samenwerking.
Wat biedt u werkgevers met WIZportaal Werkgever
U geeft werkgevers in uw regio online inzage in (een deel van) uw cliëntenbestand
De werkgever kan eenvoudig zoeken in het cliëntenbestand
Werkgevers kunnen cliënten direct uitnodigen voor een gesprek
U bepaalt zelf precies welke informatie van uw cliënten u deelt met werkgevers
De gegevens van cliënten kunnen geanonimiseerd worden weergegeven
Het WIZportaal is een volledig nieuwe, webbased applicatie, altijd en overal beschikbaar
Eenvoudig in gebruik en laagdrempelig
Welke voordelen biedt WIZportaal Werkgever u?
Betere service naar werkgever
Hogere uitstroom van cliënten
Betere samenwerking met werkgevers
Grotere zelfredzaamheid van uw cliënten
Efficiënte werkgeversbenadering
Samenwerking werkgevers & ketenpartners
De gemeente gaat steeds meer de centrale regierol vervullen in het bieden van ondersteuning aan kwetsbare groepen binnen de samenleving. Deze rol vergt een andere manier van werken waarbij intensieve samenwerking tussen alle betrokken partijen in de keten centraal staat.
Dit stelt ook andere eisen aan de automatisering. Solviteers ontwikkelt instrumenten die alle betrokken partijen hierin optimaal ondersteunen en met elkaar verbinden. Moderne, nieuwe softwareoplossingen die op eenvoudige wijze interactie mogelijk maken tussen cliënt, consulent en ketenpartners. Instrumenten die de zelfredzaamheid van de cliënt stimuleren en op het juiste moment in contact brengen met de juiste interventies.
Status
In gebruik
Start ontwikkeling
2-1-2012
Start test
11-4-2012
Start distributie
1-7-2012
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)
Ingevuld door (29)
Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.
Afsprakenbeheercomponent
0 gemeenten
Agressieregistratie-component
0 gemeenten
Beveiliging- en privacycomponent
0 gemeenten
Cocreatiecomponent
2 gemeenten
Data-back-up-en-herstel-component
0 gemeenten
Data-laad-en-transformatiecomponent
0 gemeenten
Data-warehousecomponent
0 gemeenten
Documentbeheercomponent
1 gemeente
Documentcreatiecomponent
0 gemeenten
Documentregistratiecomponent
2 gemeenten
E-formulieren publicatie-en-beheercomponent
0 gemeenten
Gebruikersbeheercomponent
0 gemeenten
Gegevensdistributiecomponent
0 gemeenten
Generiek zaakafhandelcomponent
0 gemeenten
Helpdeskcomponent
0 gemeenten
Jeugdzorgcomponent
7 gemeenten
JUBES-component (voorheen CORV)
10 gemeenten
Ketenpartner-portaalcomponent
1 gemeente
Managementinformatiecomponent
2 gemeenten
Media-behandelingcomponent
0 gemeenten
Mijngemeentecomponent
0 gemeenten
Netwerkbeheercomponent
0 gemeenten
Producten-en-dienstencataloguscomponent
1 gemeente
Regiecomponent
24 gemeenten
Reïntegratie- en werkzoekendencomponent
1 gemeente
Samenwerkingscomponent
1 gemeente
Servicebuscomponent
0 gemeenten
Verwerkingenloggingcomponent
0 gemeenten
Verzamelcomponent
2 gemeenten
WMO-component
5 gemeenten
Zaakregistratiecomponent
0 gemeenten
Zaaktypecataloguscomponent
0 gemeenten
Zelfdiagnosecomponent
3 gemeenten
Zelfredzaamheidontwikkelcomponent
1 gemeente
Details pakketversie: WIZportaal WIZportaal versie 5.0 - Status:
In gebruik