De gemeente vervult sinds 1 januari 2015 de centrale regierol in het bieden van ondersteuning aan kwetsbare groepen binnen de samenleving. Deze regierol vergt een andere manier van werken waarin intensieve samenwerking tussen alle betrokken partijen in de keten (gemeenten, maatschappelijk werk, zorg- en welzijn, werkgevers etc) centraal staat.
Deze intensieve samenwerking stelt ook andere eisen aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor een platform ontwikkeld dat alle betrokken partijen optimaal ondersteunt en met elkaar verbindt. WIZportaal is een moderne, nieuwe softwareoplossing die op eenvoudige wijze interactie mogelijk maakt tussen cliënt, consulent en ketenpartners. Een oplossing die de zelfredzaamheid van de burger stimuleert en op het juiste moment in contact brengt met de juiste interventies. Een applicatie van, met en voor burgers met enkelvoudige en meervoudige problematiek, zowel voor werk als (jeugd) zorg waarmee een integraal klantbeeld gevormd kan worden.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 4.2 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Diverse uitbreidingen van het Wat telt instrument;
• Diverse uitbreidingen van de module meldingen;
• Uitbreiding van de module samenwerken;
• Een update van de CORV koppeling;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 4.2 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Diverse uitbreidingen van het Wat telt instrument;
• Diverse uitbreidingen van de module meldingen;
• Uitbreiding van de module samenwerken;
• Een update van de CORV koppeling;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 4.2 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Diverse uitbreidingen van het Wat telt instrument;
• Diverse uitbreidingen van de module meldingen;
• Uitbreiding van de module samenwerken;
• Een update van de CORV koppeling;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 4.1 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Diverse uitbreidingen van het Wat telt instrument;
• De module talentscan;
• Uitbreiding van zoekfunctionaliteiten;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 4.0 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Het gebruik van screeningsinstrumenten, met daarin uitgebreide mogelijkheden voor het gebruiken van slimme vragenlijsten, inclusief het beheer van deze vragenlijsten.
• De module samenwerken. Deze module biedt de mogelijkheid om een samenwerkingstraject op te starten, zodat een generalist gezamenlijk met burgers, zorgverleners en andere professionals aan een doel kan werken. Na het opstarten van het samenwerkingstraject kunnen burgers, zorgverleners en andere professionals voor het samenwerkingstraject worden uitgenodigd tot het samenwerkingsportaal.
• De module activiteitenplanning. Deze module is ontworpen om voorliggende voorzieningen beter beheersbaar te maken. Deze module maakt het mogelijk om groepsactiviteiten te plannen, producten te koppelen aan activiteiten en daar deelnemers bij in te delen. Belangrijk hierbij is de mogelijkheid de aanwezigheid te registeren.
• Module "Wat Telt". Deze module bevat een nieuw meetinstrument om een persoon te scoren op een aantal leefgebieden. Het instrument is laagdrempelig in gebruik en door een professional gemakkelijk
inzetbaar. Op basis van de gekozen leefdomeinen kan een plan worden gegenereerd.
• Koppeling VIR: In samenwerking met onze klanten hebben wij de koppeling ‘Verwijsindex Risicojongeren’ ontwikkeld. Hierbij kan er geautomatiseerd vanuit WIZportaal een melding worden gedaan bij de verwijsindex en hiernaast ook worden getoetst of jongeren reeds bekend zijn bij andere instanties.
• Onderhoudsmodus voor WIZportaal
• Extra controles bij product bestellingen;
• Uitbreiding van de zoekfunctionaliteit;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 3.2 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Een nieuw design voor de burgermodule;
• Doorontwikkeling van de burgermodule met de nieuwe functionaliteiten voor de burger, zoals het aanmaken van acties, het inzien van een afspraken-agenda, en het beheren van het integraal plan;
• Doorontwikkeling van de documentengenerator;
• Aantal verbeteringen op het gebied van het integrale plan voor het huishouden;
• Vervolgonderzoek naar inloggen met DigiD, waarbij we ook kijken naar alternatieven als Idensys;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Venlo, Almere, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
In versie 3.2 van WIZportaal voeren wij weer een belangrijk aantal verbeteringen door, waaronder:
• Een nieuw design voor de burgermodule;
• Doorontwikkeling van de burgermodule met de nieuwe functionaliteiten voor de burger, zoals het aanmaken van acties, het inzien van een afspraken-agenda, en het beheren van het integraal plan;
• Doorontwikkeling van de documentengenerator;
• Aantal verbeteringen op het gebied van het integrale plan voor het huishouden;
• Vervolgonderzoek naar inloggen met DigiD, waarbij we ook kijken naar alternatieven als Idensys;
• Diverse verbeteringen uit onze wensenprocedure met onze klanten klanten.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
Nieuwe functionaliteiten versie 3.0
• Performanceverbetering persoon- en huishoudenscherm
• Verbeterde beveiliging
o O.a. aan kunnen geven criteria wachtwoord en termijn verlopen wachtwoord, in te stellen door Solviteers op verzoek van gemeente
• Plan export op basis van template
o Reeds in 2.9. In 3.0 zijn meerdere templates mogelijk bij de planexport
• Documentgeneratie
o Op niveau persoon kunnen bij multimedia ook documenten worden toegevoegd op basis van een sjabloon. Sjablonen kunnen opgevoerd worden bij Exportsjablonen beheren. Rollenbeheer: exportsjabloon en exportsjabloon geef autorisatiegroepen
• Tijdlijn persoon
o Rollenbeheer: module persoon tijdlijn
• Wensenprocedure
o Opvoer nieuwe person zelfde autorisatiegroep als gebruiker
o Losse notitie kunnen exporteren naar pdf
o Alle huishouden notities kunnen exporteren
o Beheerder kan BSN verplicht stellen bij opvoer nieuwe persoon (applicatieoptie)
o Gebruiker kan datum overlijden registeren (rollenbeheer: persoon overlijdensdatum)
o Gebruiker kan melding en bestelling openen vanaf het betreffende zoekscherm ipv persoondetailscherm
o Gebruiker kan bij het huishouden een 2e casushouder registreren en hierop filteren.
o Gebruiker kan een multimediabestand toevoegen aan de melding (rollenbeheer: melding multimediadocumenten)
o Gebruiker kan filteren op team bij personen
o Beheerder kan aantal tekens bij plannotitie zelf instellen (algemene instellingen)
o Tekst automatisch gegenereerde taken naar tegenwoordige tijd
o Mogelijkheid aanmelding, vraagverheldering, plan en productbestelling read-only te kunnen raadplegen bij een inactief dossier/inactieve aanmelding
o Bij het opslaan van een aanmelding een duidelijkere melding welke verplichte velden in de aanmelding ik nog moet invullen
o Koppelen producten aan team i.p.v. producteigenaar. Elke gebruiker in dat team is dan automatisch producteigenaar van dat product.
o Als gebruiker in het plan direct kunnen terugzien hoeveel definitieve metingen er reeds zijn gemaakt.
• Koppeling Suite4Jeugd, koppeling melding met externe website, webservice voorzieningen (vervanging import).
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 35 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In WIZportaal versie 2.9 realiseren wij onder andere een nieuwe lay-out voor het integrale plan in pdf, en de koppeling met de Suite voor Jeugdzorg op basis van iJw.
Tevens voeren wij onderstaande wijzigingen door:
Zoeken: Bij personen resultaten tonen op achternaam, voornaam, voorvoegsel
Zoeken: Sortering meldingen - Instelbaar maken op zoekscherm
Zoeken: Filteroptie voor het veld werksoort
Meldingen: In de referentielijst “type afhandeling” meerdere waardes beschikbaar die de melding doorzetten
Meldingen: Meldingen koppelen aan aanmeldingen
Meldingen: Bij de aanmelding meer details van de melding bekijken
Meldingen: Monitoringstermijn bij een melding vastleggen
Meldingen: Meldingen rood worden weergegeven bij lege of verlopen doorlooptijden
Meldingen: Meldingen filteren op datum einde doorlooptijd
Views: Applicatie Opties nullable maken
Plan: Alleen de soorten producten waar producten voor gekozen kunnen worden tonen
Plan: Per doel en per actie een betrokken generalist registreren
Plan: Planexport o.b.v. een word template
Notities : Per notitie kunnen aangeven wat de notitiesoort is
CORV: Extra validaties toevoegen
CORV: Het veld huisletter ontbreekt bij Nederlands adres
BRP: Brp ontvangerapplicatie inrichting aanpassen
Personen: Inactieve generalist wordt niet correct getoond in edit mode
Algemeen: Error melding bij niet geldige datum
Algemeen: Performance persoon detailscherm en huishouden detailscherm verbeterd
Bestellingen: De monitoringstermijn bij een productbestelling vastleggen
Bestellingen: Productbestellingen filteren op datum einde doorlooptijd
Bestellingen: Productbestellingen rood weergegeven als de termijn verstreken is
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 30 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In WIZportaal versie 2.8 realiseren wij de koppeling met de lokale basisregistraties van Centric en Pink (voor Centric is deze brp-afnemerindicatie inmiddels reeds getoetst). De CORV-koppeling zal een ondersteuningsupdate naar versie 1.0 hebben. Tevens is in 2.8 gepland de zaakkoppeling (productbestelling als zaak met gekoppelde documenten). Voorts verbeterde zoekfunctionaliteit door de inbouw van een dedicated zoekserver Elasticsearch.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 30 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 2.7 hebben wij bijvoorbeeld de configuratie van WIZportaal uitgebreid met een extra pagina waarin het berichtenverkeer tussen WIZportaal en andere applicaties inzichtelijk is. Wij hebben verbeteringen doorgevoerd bij productbestellingen en bij het afsluiten van dossiers. Tevens zijn performanceverbeteringen doorgevoerd bij de import van bestanden en bij het bijwerken van autorisaties. Verder zijn er diverse kleine wijzigingen, verbeteringen en wensen van klanten doorgevoerd, zoals het kunnen meenemen van de aanmelding op de export van het plan en het kunnen exporteren van de vraagverheldering in pdf- of word-formaat.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 30 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 2.0 hebben wij bijvoorbeeld de mogelijkheid om zelf als beheerder nieuwe velden aan te maken (zero coding), zodat u maximale flexibiliteit heeft in de inrichting van WIZportaal. Verder hebben wij een groot aantal functionele uitbreidingen gerealiseerd zoals vraagverheldering, nog meer flexibiliteit bij de inrichting van het plan op basis van meetinstrumenten zoals ZRM en uitbreidingen van mogelijkheden voor de vastlegging van het huishouden.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets. Bewezen oplossing WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 30 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Sudwest Fryslan, Nijmegen en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend. Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 2.0 hebben wij bijvoorbeeld de mogelijkheid om zelf als beheerder nieuwe velden aan te maken (zero coding), zodat u maximale flexibiliteit heeft in de inrichting van WIZportaal. Verder hebben wij een groot aantal functionele uitbreidingen gerealiseerd zoals vraagverheldering, nog meer flexibiliteit bij de inrichting van het plan op basis van meetinstrumenten zoals ZRM en uitbreidingen van mogelijkheden voor de vastlegging van het huishouden.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 1.19 bieden wij onder andere een uitbreiding van de Producten & Arrangementen module, het iWMO en iJW berichtenverkeer en uitgebreidere mogelijkheden voor aanmelding & signalering.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 1.8 bieden wij onder andere een uitbreiding van de Producten & Arrangementen module, het iWMO en iJW berichtenverkeer en uitgebreidere mogelijkheden voor aanmelding & signalering.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 1.8 bieden wij onder andere een uitbreiding van de Producten & Arrangementen module, het iWMO en iJW berichtenverkeer en uitgebreidere mogelijkheden voor aanmelding & signalering.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 1.8 bieden wij onder andere een uitbreiding van de Producten & Arrangementen module, het iWMO en iJW berichtenverkeer en uitgebreidere mogelijkheden voor aanmelding & signalering.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 1.8 bieden wij onder andere de aansluiting op CORV berichten en de koppeling met zaaksystemen op basis van de Zaak-DMS standaard.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
In versie 1.7 bieden wij onder andere geïntegreerde managementinformatie, een uitbreiding op de Producten & Arrangementen module en diverse uitbreidingen op het gebied van gebruikersbeheer/
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
De applicatie voor de decentralisaties en sociale wijkteams
De integrale aanpak van de decentralisaties vraagt om een andere manier van werken, die ook andere eisen stelt aan de automatisering. Solviteers heeft hiervoor in samenwerking met gemeenten en sociale wijkteams WIZportaal ontwikkeld. WIZportaal legt de verbinding tussen alle betrokken partijen binnen het domein van werk, inkomen en zorg. De professional heeft in WIZportaal een integraal klantbeeld, dankzij de ontsluiting van diverse bronnen in het sociaal domein. WIZportaal heeft een geïntegreerd plan dat gebaseerd kan worden op de ZRM of op elk ander voorkomend instrument. Vanuit het grafisch dashboard wordt door de professional de voortgang van het plan bewaakt. Door middel van notities en het koppelen van externe documenten wordt per burger en/of per huishouden één centraal dossier gevormd. WIZportaal is bovendien webbased en kan hierdoor uitstekend als mobiele toepassing worden ingezet, bijvoorbeeld op tablets.
Bewezen oplossing
WIZportaal wordt al sinds 2012 in de praktijk ingezet door gemeenten, sociale wijkteams en hun ketenpartners. Momenteel werken reeds 10 gemeenten met WIZportaal, waaronder Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein en Lelystad. Binnen deze gemeenten werken al honderden professionals dagelijks met WIZportaal aan de keukentafel. WIZportaal is een beproefde oplossing die zijn sporen in de praktijk al ruimschoots heeft verdiend.
Direct inzetbaar, klaar voor de toekomst
WIZportaal is uitstekend geschikt voor de inzet in pilots. Binnen enkele weken kan ook de pilot in uw gemeente ondersteund worden met WIZportaal, tegen lage kosten en aantrekkelijke voorwaarden. En u kiest dan niet alleen voor een applicatie voor de korte termijn, maar ook voor een oplossing die met u mee groeit. Wij ontwikkelen WIZportaal intensief door aan de hand van de input van onze klanten, landelijke publicaties (waaronder het VISD-rapport) en vanuit onze eigen visie op de decentralisaties.
oor een optimale werkgeversbenadering
Door bezuinigingen moet u met minder middelen meer mensen begeleiden naar een duurzame plek op de arbeidsmarkt. Daarom is juist nu de samenwerking met werkgevers cruciaal voor gemeenten. Het WIZportaal Werkgever van Solviteers ondersteunt u optimaal in deze belangrijke samenwerking.
Wat biedt u werkgevers met WIZportaal Werkgever
U geeft werkgevers in uw regio online inzage in (een deel van) uw cliëntenbestand
De werkgever kan eenvoudig zoeken in het cliëntenbestand
Werkgevers kunnen cliënten direct uitnodigen voor een gesprek
U bepaalt zelf precies welke informatie van uw cliënten u deelt met werkgevers
De gegevens van cliënten kunnen geanonimiseerd worden weergegeven
Het WIZportaal is een volledig nieuwe, webbased applicatie, altijd en overal beschikbaar
Eenvoudig in gebruik en laagdrempelig
Welke voordelen biedt WIZportaal Werkgever u?
Betere service naar werkgever
Hogere uitstroom van cliënten
Betere samenwerking met werkgevers
Grotere zelfredzaamheid van uw cliënten
Efficiënte werkgeversbenadering
Samenwerking werkgevers & ketenpartners
De gemeente gaat steeds meer de centrale regierol vervullen in het bieden van ondersteuning aan kwetsbare groepen binnen de samenleving. Deze rol vergt een andere manier van werken waarbij intensieve samenwerking tussen alle betrokken partijen in de keten centraal staat.
Dit stelt ook andere eisen aan de automatisering. Solviteers ontwikkelt instrumenten die alle betrokken partijen hierin optimaal ondersteunen en met elkaar verbinden. Moderne, nieuwe softwareoplossingen die op eenvoudige wijze interactie mogelijk maken tussen cliënt, consulent en ketenpartners. Instrumenten die de zelfredzaamheid van de cliënt stimuleren en op het juiste moment in contact brengen met de juiste interventies.
Status
In gebruik
Start ontwikkeling
2-1-2012
Start test
11-4-2012
Start distributie
1-7-2012
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)
Ingevuld door (29)
Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.
Afsprakenbeheercomponent
0 gemeenten
Cocreatiecomponent
2 gemeenten
CORV-component
11 gemeenten
Documentbeheercomponent
1 gemeente
Documentcreatiecomponent
0 gemeenten
Documentregistratiecomponent
2 gemeenten
E-formulieren publicatie-en-beheercomponent
0 gemeenten
Jeugdzorgcomponent
6 gemeenten
Ketenpartner-portaalcomponent
1 gemeente
Managementinformatiecomponent
2 gemeenten
Producten-en-dienstencataloguscomponent
1 gemeente
Regiecomponent
25 gemeenten
Reïntegratie- en werkzoekendencomponent
1 gemeente
Samenwerkingscomponent
1 gemeente
Servicebuscomponent
0 gemeenten
Verzamelcomponent
2 gemeenten
WMO-component
3 gemeenten
Zelfdiagnosecomponent
3 gemeenten
Zelfredzaamheidontwikkelcomponent
1 gemeente
Details pakketversie: WIZportaal WIZportaal versie 4.2 - Status:
In gebruik