WebIS Portal (KCC)

BakerWare

Belastingkantoren, gemeenten en waterschappen werken continu aan het verbeteren van hun serviceverlening. De burger of de onderneming bepaalt tegenwoordig het moment en het kanaal voor de communicatie. Telefoon en internet zullen naast elkaar gebruikt worden. Met het portaal van BakerWare richt u een goed en eenvoudig Klant Contact Center in. Niet voor niets werken vele regionale belastingkantoren en waterschappen met onze portaalsoftware!

Pakketversie Status Start distributie
Algemeen In gebruik

Toelichting versie

Hoewel de basis functionaliteit van WebIS Portal - KCC algemeen van aard is (klant contact) wordt de software geleverd als maatwerk applicatie.

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

1-1-2005

Start test

Start distributie

Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (21)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Baliecomponent11 gemeenten
Callcentercomponent10 gemeenten

Details pakketversie: WebIS Portal (KCC) Algemeen - Status: In gebruik

Eindproduct standaarden

0 van 1 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Prefill eFormulieren services 1.0
Callcentercomponent
Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
EN 301 549 versie 2.1.2 (WCAG 2.1)
Callcentercomponent
Zaak- en documentservices 1.0
Callcentercomponent
Zaak- en documentservices 1.2
Callcentercomponent

Halffabrikaat standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
StUF BG 2.04
Baliecomponent

Callcentercomponent
StUF BG 3.10
Baliecomponent

Callcentercomponent
StUF BG 3.20
Baliecomponent

Callcentercomponent
StUF ZKN 3.10
Callcentercomponent
StUF ZKN 3.20
Callcentercomponent

Gegevens standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
RGBZ 1.0
Callcentercomponent
Geen compliancy-instrument
RGBZ 2.0
Callcentercomponent
Geen compliancy-instrument
RSGB 2.01
Callcentercomponent
Geen compliancy-instrument
RSGB 3.0
Callcentercomponent
Geen compliancy-instrument

Door leverancier toegevoegde standaarden

NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Digitoegankelijk versie 1.1.2

Applicatiefuncties

Referentiecomponent Applicatiefunctie Ondersteuning
Baliecomponent
Ondersteunen van baliedienstverlening
Callcentercomponent
Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)
On-premise