Verint Express (voorheen KANA Express)

Harbers Solutions

Verint Express heeft betrekking op alle klantervaringen en biedt een unieke combinatie van kennis, zoekfunctionaliteiten, integratie en business process management. Met Verint Express heeft u snel en betaalbaar toegang tot cloudbased, multichannel klantenservice en contactcenter-technologie. Onze klantenservice totaaloplossing omvat onder andere Email, Call en Whitemail Management, Web Self-Service en Live Chat. U kunt alle klantcontacten eenvoudig beheren vanuit één enkel platform en hierdoor zorgen voor een consistente afhandeling via alle klantcontactkanalen.

Pakketversie Status Start distributie
15.7 In gebruik 10-2-2017

Toelichting versie

The key themes of this release are: • Social Media Management - The Verint Social Engagement solution integrated in Verint Express which allows for quick replies to social media messages and escalation of these messages to any department working in Express • Administration API – Agent Maintenance module – Expanding the Verint Express API suite with a module for Agent Maintenance. Using this API makes it easy to add new agents, edit existing agent's data for a group of agents, and delete multiple agents. • Force email change –The administrator can force a new e-mail address when the agent lost its password and the agent e-mail address is not accessible • Task created by – Task creator name, initials and date and time are added to the task • 'Incomplete' contact handling icon - a new icon indicating that the agent has an incomplete contact (due to browser crashing) Quality - 15.7 is another release which greatly enhances the reliability of Verint Express. Around 30 known defects have been resolved.

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

1-11-2016

Start test

1-11-2016

Start distributie

10-2-2017
15.6 In gebruik 28-10-2016

Toelichting versie

De belangrijkste thema’s van deze release zijn: • Case Variabelen – Het gebruiken van case variabelen om relevante informatie van de case te tonen in templates en in de kennisbank. De #case variabelen nemen de waardes van het hoofdcontact over bij het afhandelen van een sub contact. • Toetsenbord sneltoetsen – De sneltoets functionaliteit uit versie 15.5 is uitgebreid. Nu kunnen agenten ook in andere schermen (Doorsturen, Afdrukvoorbeeld, Case Overzicht, Nieuwe taak en Afsluitscherm) met het toetsenbord werken. • Aanhef naar klanten – De variabele #customer_salutation is geïntroduceerd voor de juiste aanhef in templates. • Sessie time out – De sessie time out is aangepast van 20 minuten naar 1 uur. De sessie wordt afgebroken nadat de agent een uur niet in de Agent Desktop werkt. • Kwaliteit - opnieuw een release die de algemene betrouwbaarheid van de software verbetert. In Verint Express 15.6 zijn rond de 30 bekende software issues verholpen.

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

8-8-2016

Start test

8-8-2016

Start distributie

28-10-2016
15.5 In gebruik 8-8-2016

Toelichting versie

De belangrijkste thema’s van deze release zijn: • Sneltoetsen – De toetsenbord sneltoetsen maken de applicatie toegankelijker voor agenten. De sneltoetsen kunnen worden gebruikt in de belangrijkste gebieden van Agent Desktop, zoals het Start scherm, Contactbehandelscherm en het Klanten scherm. De sneltoetsen zorgen ervoor dat de agent met één toets of een combinatie van 2 toetsen door de agent Desktop kan navigeren. • Verint huisstijl – De 15.5 release komt met een naamsverandering van KANA Express naar Verint Express. De logo’s en huisstijl van handleidingen en elearning zijn aangepast. • Kwaliteit – Opnieuw een release die de algemene betrouwbaarheid van de software sterk verbetert. In Verint Express 15.5 zijn rond de 60 bekende software issues verholpen. • Volgorde lijst agenten- In de release 15.5 is de volgorde van de weergave van agenten in lijsten aangepast. Deze worden nu gesorteerd op basis van voornaam van de agent.

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

8-8-2016

Start test

8-8-2016

Start distributie

8-8-2016
15.4 In gebruik 18-4-2016

Toelichting versie

The key themes of this release are: • Performance – release 15.4 comes packaged with substantial improvements in how KANA Express manages the browser memory. This results in substantial improvement in the application stability and load on the work stations and browsers. This also results in a substantial reduction in the load on Virtual Desktop Infrastructure environments. • Quality – 15.4 is another release which greatly enhances the reliability of KANA Express. Around 60 known defects have been resolved

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

18-4-2016

Start test

18-4-2016

Start distributie

18-4-2016
15.3 In gebruik 14-1-2016

Toelichting versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

14-1-2016

Start test

14-1-2016

Start distributie

14-1-2016
15.2 In gebruik 2-10-2015

Toelichting versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

2-10-2015

Start test

2-10-2015

Start distributie

2-10-2015
15.1 In gebruik 30-6-2015

Toelichting versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

30-6-2015

Start test

30-6-2015

Start distributie

30-6-2015
14.1 In gebruik 25-2-2015

Toelichting versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

25-2-2015

Start test

25-2-2015

Start distributie

25-2-2015
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (1)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Callcentercomponent1 gemeente
Kennisbeheercomponent1 gemeente
Relatiebeheercomponent (CRM)1 gemeente

Details pakketversie: Verint Express (voorheen KANA Express) 15.5 - Status: In gebruik

Eindproduct standaarden

0 van 8 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Besluiten API-standaard v1.x
Relatiebeheercomponent (CRM)
Digitoegankelijk versie 1.1.2
Callcentercomponent

Kennisbeheercomponent

Relatiebeheercomponent (CRM)
Documenten API-standaard v1.x
Relatiebeheercomponent (CRM)
EN 301 549 versie 2.1.2 (WCAG 2.1)
Callcentercomponent

Kennisbeheercomponent

Relatiebeheercomponent (CRM)
Prefill eFormulieren services 1.0
Callcentercomponent
Webrichtlijnen versie 1 (WRv1)
Callcentercomponent

Kennisbeheercomponent

Relatiebeheercomponent (CRM)
Webrichtlijnen versie 2 (WRv2)
Callcentercomponent

Kennisbeheercomponent

Relatiebeheercomponent (CRM)
Zaken API-standaard v1.x
Relatiebeheercomponent (CRM)
Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Autorisaties API-standaard v1.x
Relatiebeheercomponent (CRM)
Zaak- en documentservices 1.0
Callcentercomponent
Zaak- en documentservices 1.1
Callcentercomponent
Zaak- en documentservices 1.2
Callcentercomponent

Halffabrikaat standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
StUF BG 2.04
Callcentercomponent
StUF BG 3.10
Callcentercomponent
StUF ZKN 2.01
Callcentercomponent
StUF ZKN 3.10
Callcentercomponent

Gegevens standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
RGBZ 1.0
Callcentercomponent
Geen compliancy-instrument
RGBZ 2.0
Callcentercomponent
Geen compliancy-instrument
RSGB 2.01
Callcentercomponent
Geen compliancy-instrument
RSGB 3.0
Callcentercomponent
Geen compliancy-instrument

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Referentiecomponent Applicatiefunctie Ondersteuning
Callcentercomponent
Kennisbeheercomponent
Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden
Kennisbeheercomponent
Ondersteunen van baliedienstverlening
Kennisbeheercomponent
Ondersteunen van bedrijfsadvies en ondersteuning
Kennisbeheercomponent
Ondersteunen van kennisbeheer
Kennisbeheercomponent
Ontsluiten van kennis
Relatiebeheercomponent (CRM)
Beheren van klantcontacten
- Aanmaken, raadplegen, bijwerken en verwijderen van klantcontacten
- Onderhouden van relaties
- Toevoegen klantcontacten aan lopende zaken
- Uitzetten en opvolgen van terugbelverzoeken
Relatiebeheercomponent (CRM)
Ondersteunen van city marketing
Relatiebeheercomponent (CRM)
Ondersteunen van economische aquisitie en accountmanagement

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)
On-premise
Database - Microsoft SQL server