SMILE

KLANTINFOCUS B.V.

Met de SMILE portal kunnen uitnodigingen voor klanttevredenheidsonderzoeken worden verstuurd. Een inwoner, ondernemer of medewerker kan worden uitgenodigd met behulp van e-mail, SMS en Whatsapp (in ontwikkeling). De uitnodigingen worden door SMILE automatisch verzonden na het importeren van een Excel bestand met gegevens. Importeren van het Excel bestand kan naar behoefte door de gemeente zelf worden uitgevoerd of door KLANTINFOCUS. Een REST API maakt het mogelijk om met gemeentelijke applicaties te koppelen. Uitnodigingen om aan een klanttevredenheidsonderzoek deel te nemen verlopen dan automatisch en realtime.

Pakketversie Status Start distributie
V2.0 In gebruik 1-1-2021

Toelichting versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

Start test

Start distributie

1-1-2021
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (1)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Klantfeedbackcomponent1 gemeente
Klanttevredenheidcomponent1 gemeente

Details pakketversie: SMILE V2.0 - Status: In gebruik

Eindproduct standaarden

0 van 4 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Digitoegankelijk versie 1.1.2
Klantfeedbackcomponent
EN 301 549 versie 2.1.2 (WCAG 2.1)
Klantfeedbackcomponent
Webrichtlijnen versie 1 (WRv1)
Klantfeedbackcomponent
Webrichtlijnen versie 2 (WRv2)
Klantfeedbackcomponent

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Referentiecomponent Applicatiefunctie Ondersteuning
Klanttevredenheidcomponent
Klanttevredenheidsmeting en analyse

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)