Gaan er bij uw gemeente ook zoveel documenten de deur uit? SmartDocuments biedt gemeenten de oplossing op het gebied van documentcreatie en klantcommunicatie. Met SmartDocuments kunt u snel en foutloos documenten maken in uw eigen huisstijl en deze automatisch produceren of bijvoorbeeld als email versturen.
Werkt u met SmartDocuments, dan werkt u sneller, is uw correspondentie eenduidiger én is er minder kans op fouten. Uiteindelijk kunt u meer doen in minder tijd.
De eindgebruiker maakt gebruik van de SmartDocuments Wizard. Met deze vragenscherm Wizard kan stap voor stap een compleet document worden opgebouwd door de vragen in te vullen of aan te klikken. Knippen & plakken in documenten is hierdoor voorgoed verleden tijd! Resultaat: minder fouten en uw huisstijl is altijd juist.
Met SmartDocuments heeft u één omgeving voor al uw huisstijl- en processjablonen en kunt u variërend van eenvoudige huisstijldocumenten tot zeer complexe bedrijfsdocumenten creëren. SmartDocuments is makkelijk in gebruik, voor zowel de eindgebruiker als de beheerder.
Momenteel gebruiken ruim 150 gemeentes SmartDocuments. Door deze ervaring zijn wij in staat met u mee te denken en de oplossing af te stemmen op uw situatie. SmartDocuments integreert naadloos met uw bestaande DMS, CRM of ERP systemen zoals CORSA, Verseon, Decos en procesapplicaties van b.v. Centric en PinkRoccade of zelfs SAP. SmartDocuments helpt u effectiever en efficiënter om te gaan met uw uitgaande documentstromen en meer grip te krijgen op uw klantcommunicatie.
Deze SmartDocuments Web versie is compliant aan de KING standaard van de Documentcreatie services 1.0 en 1.1. SmartDocuments is een DCA: Document Creatie Applicatie.
Deze SmartDocuments Web versie is compliant aan de KING standaard van de Documentcreatie services 1.0 en 1.1. SmartDocuments is een DCA: Document Creatie Applicatie.