Seneca Kennisbank

Seneca B.V.

Met de Seneca Kennisbank kunt u optimaal uw KCC ondersteunen bij het beantwoorden van alle klantvragen. Door centraal de vraag antwoord combinaties vast te leggen, zorgt u voor een eenduidige beantwoording van de vragen, wat de kwaliteit van uw dienstverlening ten goede komt. De Seneca Kennisbank is in staat om zowel intern als extern gebruikt te worden, waarbij interne informatie verrijkt kan worden met extra balie-informatie. Door de Kennisbank vanuit uw website te ontsluiten, biedt u uw klanten de mogelijkheid om zelf antwoord op hun vraag te vinden en zo de druk op het KCC te verminderen.

Pakketversie Status Start distributie
7.10.4 In gebruik 6-9-2019

Toelichting versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

25-3-2019

Start test

25-3-2019

Start distributie

6-9-2019
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (0)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Kennisbeheercomponent0 gemeenten

Details pakketversie: Seneca Kennisbank 7.10.4 - Status: In gebruik

Eindproduct standaarden

0 van 4 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Digitoegankelijk versie 1.1.2
Kennisbeheercomponent
EN 301 549 versie 2.1.2 (WCAG 2.1)
Kennisbeheercomponent
Webrichtlijnen versie 1 (WRv1)
Kennisbeheercomponent
Webrichtlijnen versie 2 (WRv2)
Kennisbeheercomponent

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Referentiecomponent Applicatiefunctie Ondersteuning
Kennisbeheercomponent
Ondersteunen van baliedienstverlening
Kennisbeheercomponent
Ondersteunen van bedrijfsadvies en ondersteuning
Kennisbeheercomponent
Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden
Kennisbeheercomponent
Ondersteunen van kennisbeheer
Kennisbeheercomponent
Ontsluiten van kennis

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)
On-premise