
Seneca KCS
Seneca B.V.Het Seneca Klant Contact Systeem ondersteunt uw KCC bij het behalen van uw doelstellingen, namelijk het snel en correct beantwoorden van zoveel mogelijk vragen vanuit de eerste lijn terwijl u overzicht houdt over de wachttijden. Of u nu via telefoon, e-mail, Twitter, Facebook of WhatsApp wil antwoorden, van het Seneca KCS behandelt u alle contacten op uniforme wijze, waardoor uw KCC team breed inzetbaar wordt. Aangevuld met de Seneca kennisbank, biedt het KCS een rijke oplossing voor uw KCC.
Thijs Link
tmlink@seneca.nl
+31 70 33 64 600
Website leverancier
Website pakket
- Handreiking Standaard Verwerkersovereenkomst Gemeenten (VWO)
00-00-00 00-00-00
Pakketversie | Status | Start distributie | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.0 | In gebruik | 1-1-2016 | ||||||
|
||||||||
Pakket geschikt voor (GEMMA 2) | Ingevuld door (0) Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk. | |
---|---|---|
Callcentercomponent | 0 gemeenten |
Details pakketversie: Seneca KCS 1.0 - Status: In gebruik
Eindproduct standaarden
0 van 5 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
Halffabrikaat standaarden
Gegevens standaarden
Aanbevolen standaarden
Door leverancier toegevoegde standaarden
Er zijn geen toegevoegde standaarden
Pakketversie Ondersteunde technologieën
Dienst - Software as a Service (SAAS) |
On-premise |