
Probleem in kaart brengen met Discovery (process mapping, service blueprint)
Tiltshift, maak het échtGoede oplossingen beginnen met goed zicht op het probleem dat je wilt oplossen. Tijdens een Discovery gaat een Tiltshift team op pad om processen en de problemen daarin in kaart te brengen. Dit doen we door twee intensieve weken mee te lopen met uitvoerende ambtenaren en met ze te praten over hun werk. De informatie die we ophalen leggen we vast in een process maps en/of service blueprints. Hiermee kunnen we na twee weken bepalen waar de meest kansrijke interventies zitten om verder uit te werken.
Johan Groenen
johan@tiltshift.nl
020 722 02 07
Website leverancier
Website pakket
- Groeipact Common Ground
00-00-00 00-00-00
Pakketversie | Status | Start distributie | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dienst | In gebruik | 31-8-2021 | ||||||
|
||||||||
Pakket geschikt voor (GEMMA 2) | Ingevuld door (0) Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk. | |
---|---|---|
Verzamelcomponent | 0 gemeenten |
Details pakketversie: Probleem in kaart brengen met Discovery (process mapping, service blueprint) Dienst - Status: In gebruik
Door leverancier toegevoegde standaarden
Er zijn geen toegevoegde standaarden
Applicatiefuncties
Er zijn geen applicatiefuncties ingevuld.
Pakketversie Ondersteunde technologieën
Dienst - Software as a Service (SAAS) |