Probleem in kaart brengen met Discovery (process mapping, service blueprint)

Tiltshift, maak het écht

Goede oplossingen beginnen met goed zicht op het probleem dat je wilt oplossen. Tijdens een Discovery gaat een Tiltshift team op pad om processen en de problemen daarin in kaart te brengen. Dit doen we door twee intensieve weken mee te lopen met uitvoerende ambtenaren en met ze te praten over hun werk. De informatie die we ophalen leggen we vast in een process maps en/of service blueprints. Hiermee kunnen we na twee weken bepalen waar de meest kansrijke interventies zitten om verder uit te werken.

Johan Groenen
johan@tiltshift.nl
020 722 02 07
Website leverancier
Website pakket

Ondertekende addenda (1)
Overzicht ondertekende addenda
  1. Groeipact Common Ground

    00-00-00 00-00-00

Meld aan leverancier

Pakketversie Status Start distributie
Dienst In gebruik 31-8-2021

Toelichting versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

31-8-2021

Start test

31-8-2021

Start distributie

31-8-2021
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (0)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Verzamelcomponent0 gemeenten

Details pakketversie: Probleem in kaart brengen met Discovery (process mapping, service blueprint) Dienst - Status: In gebruik

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Er zijn geen applicatiefuncties ingevuld.

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)