n-Adres

NTREE Solutions

n-Adres:  de  contactmanager  voor  het  beheren  van  zakelijke  relaties - Gegevens van zakelijke contacten vastleggen en delen. - Onbeperkt en snel groeperen met categorieën. - Contactvoortgang registreren en opvolgen. - Naast foto’s ook links naar hun activiteiten op de social media. - Eenmalig vastleggen, overal en door iedereen te gebruiken. - Schaalbaar toe te passen tot meer dan 100 gebruikers. - Gegevens zijn per gebruiker te markeren voor gebruik met Outlook en smartphone. Relatiebeheer en contactvoortgang n-Adres biedt u hiervoor de oplossing. Het ondersteunt u bij vrijwel alle communicatiemiddelen; of het nu telefoontjes, e-mails, brieven, mailingen of de social media zijn. Het is de centrale plek waarin u al uw klant- en contactgegevens vastlegt. U houdt daardoor altijd overzicht. Daarnaast krijgen u en uw collega’s inzicht in de status van een contact. Op den duur bevat n-Adres een schat aan informatie en wordt daarmee een onmisbare spil bij de communicatie met uw klant.

Pakketversie Status Start distributie
3.6 In gebruik

Toelichting versie

Er is geen informatie van deze versie aanwezig

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

Start test

Start distributie

Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (0)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Relatiebeheercomponent (CRM)0 gemeenten

Details pakketversie: n-Adres 3.6 - Status: In gebruik

Eindproduct standaarden

0 van 7 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Besluiten API-standaard v1.x
Relatiebeheercomponent (CRM)
Digitoegankelijk versie 1.1.2
Relatiebeheercomponent (CRM)
Documenten API-standaard v1.x
Relatiebeheercomponent (CRM)
EN 301 549 versie 2.1.2 (WCAG 2.1)
Relatiebeheercomponent (CRM)
Webrichtlijnen versie 1 (WRv1)
Relatiebeheercomponent (CRM)
Webrichtlijnen versie 2 (WRv2)
Relatiebeheercomponent (CRM)
Zaken API-standaard v1.x
Relatiebeheercomponent (CRM)
Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Autorisaties API-standaard v1.x
Relatiebeheercomponent (CRM)

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Referentiecomponent Applicatiefunctie Ondersteuning
Relatiebeheercomponent (CRM)
Beheren van klantcontacten
- Aanmaken, raadplegen, bijwerken en verwijderen van klantcontacten
- Onderhouden van relaties
- Toevoegen klantcontacten aan lopende zaken
- Uitzetten en opvolgen van terugbelverzoeken
Relatiebeheercomponent (CRM)
Ondersteunen van city marketing
Relatiebeheercomponent (CRM)
Ondersteunen van economische aquisitie en accountmanagement

Pakketversie Ondersteunde technologieën

On-premise
Database - Oracle
Desktop - Microsoft Windows
OS - Windows server