Dienst - Klanttevredenheidsonderzoek

KCM Group

Klantbeleving vormt de basis voor elke succesvolle organisatie. Onze oplossingen maken inzichtelijk hoe de dienstverlening wordt ervaren, zowel door inwoners, ondernemers als door medewerkers. Met ons Platform ‘Next’ verricht u verschillende soorten klantonderzoeken met continue en real-time inzichten in de klantbeleving. Naast de tevredenheid van uw inwoners en ondernemers, meet KCM ook andere aspecten, zoals burger- en ondernemerspeilingen. U heeft zicht op het gemak dat de inwoners ondervinden wanneer zij gebruikmaken van uw dienstverlening (CES), en de mate waarin inwoners positief over uw organisatie spreken (G-NPS). Ons platform stelt u in staat om gerichte verbeteracties in te zetten, en daarmee uw processen en dienstverlening te optimaliseren wat resulteert in een positieve klantbeleving, en het verlagen van uw faalkosten. Wij kunnen u volledig ontzorgen hierin, maar u kunt ook gebruikmaken van ons platform en zelf aan de slag gaan. Met onze krachtige tools, slimme dashboards en persoonlijke begeleiding helpen we u bij het meten en verbeteren van klanttevredenheid.

Pakketversie Status Start distributie
SaaS In gebruik 1-8-2010

Toelichting versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

1-8-2010

Start test

1-8-2010

Start distributie

1-8-2010
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (4)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Baliecomponent0 gemeenten
BI-component2 gemeenten
Klantfeedbackcomponent3 gemeenten
Klanttevredenheidcomponent4 gemeenten

Details pakketversie: Dienst - Klanttevredenheidsonderzoek SaaS - Status: In gebruik

Eindproduct standaarden

1 van 4 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
EN 301 549 versie 2.1.2 (WCAG 2.1)
BI-component

Baliecomponent

Klantfeedbackcomponent
WCAG-2-Onderzoeksrapport.pdf
Aanbevolen standaarden

Geen standaarden in deze categorie

Halffabrikaat standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
StUF BG 2.04
BI-component

Baliecomponent
StUF BG 3.10
BI-component

Baliecomponent

Gegevens standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
imZTC 2.0
BI-component
Geen compliancy-instrument
imZTC 2.1
BI-component
Geen compliancy-instrument
imZTC 2.1 Content 1.0
BI-component
Geen compliancy-instrument
imZTC 2.1 Informatiemodel
BI-component
Geen compliancy-instrument
RSGB 2.01
BI-component
Geen compliancy-instrument
RSGB 3.0
BI-component
Geen compliancy-instrument

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Referentiecomponent Applicatiefunctie Ondersteuning
BI-component
Beheren van managementinformatie
BI-component
Analyseren van gegevens
BI-component
Analyseren van geo-gegevens
BI-component
Integreren van gegevens
BI-component
Maken en tonen van rapportages
BI-component
Maken en tonen van trendanalyses
BI-component
Tonen van standaard selecties
BI-component
Verwerven en transformeren van data
Baliecomponent
Ondersteunen van baliedienstverlening
Klanttevredenheidcomponent
Klanttevredenheidsmeting en analyse

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)