Dienst - E-learning klantcontact

KCM Group

Korte, krachtige en vooral interactieve e-learning modules, gericht op de praktische kant van het klantcontact. Voor één vaste prijs per maand, alle e-learning modules online beschikbaar voor alle medewerkers. Wij delen alle kennis en praktijkervaring op het gebied van klantcontact die u nodig heeft. Wij ontwikkelen ready-to-use, online modules. Onze bestaande trainingen voegen wij samen in één All You Can Learn abonnement. U selecteert de relevante modules waar u mee wilt beginnen. Alle medewerkers kunnen hiervan onbeperkt gebruik maken. Wensen en ideeën van u en andere leden, in de Share community, worden gebruikt om nieuwe trainingen te ontwikkelen. Ieder kwartaal komen er nieuwe e-learnings bij. Inzichten in laatste ontwikkelingen worden gedeeld in de community. Wij bieden hierin ook een vorm van blended learning aan.

Pakketversie Status Start distributie
SaaS In gebruik 25-10-2014

Toelichting versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

25-10-2014

Start test

25-10-2014

Start distributie

25-10-2014
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (0)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Callcentercomponent0 gemeenten
Kennisbeheercomponent0 gemeenten

Details pakketversie: Dienst - E-learning klantcontact SaaS - Status: In gebruik

Eindproduct standaarden

0 van 5 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
EN 301 549 versie 2.1.2 (WCAG 2.1)
Callcentercomponent

Kennisbeheercomponent
Prefill eFormulieren services 1.0
Callcentercomponent
Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Zaak- en documentservices 1.0
Callcentercomponent
Zaak- en documentservices 1.1
Callcentercomponent
Zaak- en documentservices 1.2
Callcentercomponent

Halffabrikaat standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
StUF BG 2.04
Callcentercomponent
StUF BG 3.10
Callcentercomponent
StUF ZKN 3.10
Callcentercomponent

Gegevens standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
RGBZ 1.0
Callcentercomponent
Geen compliancy-instrument
RGBZ 2.0
Callcentercomponent
Geen compliancy-instrument
RSGB 2.01
Callcentercomponent
Geen compliancy-instrument
RSGB 3.0
Callcentercomponent
Geen compliancy-instrument

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Referentiecomponent Applicatiefunctie Ondersteuning
Callcentercomponent
Kennisbeheercomponent
Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden
Kennisbeheercomponent
Ondersteunen van baliedienstverlening
Kennisbeheercomponent
Ondersteunen van bedrijfsadvies en ondersteuning
Kennisbeheercomponent
Ondersteunen van kennisbeheer
Kennisbeheercomponent
Ontsluiten van kennis

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)