Automatische terugbelafspraak tijdens grote drukte
TelecatsTijdens (piek) drukte op het klant contact center van de gemeente krijgen klanten de meldtekst: “Het spijt ons maar al onze medewerkers zijn in gesprek.” De beller krijgt vervolgens de keuze uit 3 tijdstippen waarop een medewerker van het klant contact center de klant zal terug bellen. Hiertoe werkt het systeem met “mandjes”, waarbij in een bepaalde periode een instelbaar aantal terugbelafspraken kan worden geregistreerd. Door gebruik te maken van deze module weet de manager van het KCC zeker dat alle terugbelafspraken zullen worden nagekomen en kan de benodigde bezetting van medewerkers op het klant contact center tijdens piek- en daluren veel beter worden gemanaged.
Marcel Elfring
m.elfring@telecats.nl
Website leverancier
Website pakket
Pakketversie | Status | Start distributie | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
v3.1 | In gebruik | 4-1-2016 | ||||||
|
||||||||
Pakket geschikt voor (GEMMA 2) | Ingevuld door (0) Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk. | |
---|---|---|
Klantfeedbackcomponent | 0 gemeenten | |
Klantgeleidingcomponent | 0 gemeenten | |
Klanttevredenheidcomponent | 0 gemeenten |
Details pakketversie: Automatische terugbelafspraak tijdens grote drukte v3.1 - Status: In gebruik
Eindproduct standaarden
0 van 4 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
Naam | Opgelegd door referentiecomponent | Ondersteuning | Compliancy | Testrapport |
---|---|---|---|---|
| ||||
| ||||
| ||||
|
Door leverancier toegevoegde standaarden
Er zijn geen toegevoegde standaarden
Pakketversie Ondersteunde technologieën
Dienst - Software as a Service (SAAS) |
On-premise |