Automatische terugbelafspraak tijdens grote drukte

Telecats

Tijdens (piek) drukte op het klant contact center van de gemeente krijgen klanten de meldtekst: “Het spijt ons maar al onze medewerkers zijn in gesprek.” De beller krijgt vervolgens de keuze uit 3 tijdstippen waarop een medewerker van het klant contact center de klant zal terug bellen. Hiertoe werkt het systeem met “mandjes”, waarbij in een bepaalde periode een instelbaar aantal terugbelafspraken kan worden geregistreerd. Door gebruik te maken van deze module weet de manager van het KCC zeker dat alle terugbelafspraken zullen worden nagekomen en kan de benodigde bezetting van medewerkers op het klant contact center tijdens piek- en daluren veel beter worden gemanaged.

Pakketversie Status Start distributie
v3.1 In gebruik 4-1-2016

Toelichting versie

De “terugbellen op afspraak” module beantwoordt tijdens drukte op het KCC van de gemeente de gesprekken van inwoners met de meldtekst: “Het spijt ons maar vanwege…… zijn al onze medewerkers in gesprek.” De inwoner krijgt vervolgens de keuze uit 3 tijdstippen waarop een medewerker van de gemeente de inwoner zal terug zal bellen. Hiertoe werkt het systeem met “mandjes”, waarin binnen een bepaalde periode een instelbaar maximaal aantal terugbelafspraken kan worden geregistreerd. Door gebruik te maken van deze module weet de gemeente zeker dat alle terugbelafspraken zullen worden nagekomen.

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

1-10-2015

Start test

1-11-2015

Start distributie

4-1-2016
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (0)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Klantfeedbackcomponent0 gemeenten
Klantgeleidingcomponent0 gemeenten
Klanttevredenheidcomponent0 gemeenten

Details pakketversie: Automatische terugbelafspraak tijdens grote drukte v3.1 - Status: In gebruik

Eindproduct standaarden

0 van 4 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Digitoegankelijk versie 1.1.2
Klantfeedbackcomponent

Klantgeleidingcomponent
EN 301 549 versie 2.1.2 (WCAG 2.1)
Klantfeedbackcomponent

Klantgeleidingcomponent
Webrichtlijnen versie 1 (WRv1)
Klantfeedbackcomponent

Klantgeleidingcomponent
Webrichtlijnen versie 2 (WRv2)
Klantfeedbackcomponent

Klantgeleidingcomponent

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Referentiecomponent Applicatiefunctie Ondersteuning
Klantgeleidingcomponent
Geleiden van klanten
- Beantwoorden van zoekvragen
Klanttevredenheidcomponent
Klanttevredenheidsmeting en analyse

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)
On-premise