Qmatic Experience Cloud

Qmatic Holland B.V.

Qmatic Experience Cloud (QEC) is een volledig Software-as-a-Service (SaaS) intuïtief, dynamisch alles-in-één platform dat naadloze Customer Journeys en verbeterde klant- en werknemerservaringen creëert met zijn suite van oplossingen en diensten. De oplossing is geschikt voor organisaties met één of meerdere locaties. Qmatic Experience Cloud bestaat uit verschillende services, zoals; afsprakenbeheer, wachtrijbeheer, rapportage en analyse, virtuele wachtrijen en klantfeedbackonderzoeken. Met QEC krijgen medewerkers, vanaf een uniforme desktop, eenvoudig toegang tot de services die ze nodig hebben om bezoek te beheren, boeken, plannen, inchecken, oproepen en bedienen, terwijl ze realtime gegevens over de verleende services verzamelen. Dit maakt het gemakkelijk voor organisaties en instellingen en hun klantgerichte teams, om soepele klantreizen te bieden en uitzonderlijke ervaringen te leveren op elk contactpunt. Van online een afspraak boeken, inchecken, wachten en oproepen voor de gewenste dienstverlening tot het geven van feedback. QEC wordt aangeboden via een op gebruik gebaseerd model met flexibele opties en eenvoudige en voorspelbare prijzen waarbij gebruikers alleen betalen voor het aantal inwoners dat wordt bediend. Het model is ontworpen om het gemakkelijker te maken om de oplossingen van Qmatic te gebruiken, zonder kosten vooraf en met een snellere time-to-value.

Pakketversie Status Start distributie
Qmatic Experience Cloud In gebruik 1-1-2020

Toelichting versie

x

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

1-1-2019

Start test

1-1-2019

Start distributie

1-1-2020
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (1)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Afsprakenbeheercomponent1 gemeente
Baliecomponent0 gemeenten
Klantgeleidingcomponent0 gemeenten

Details pakketversie: Qmatic Experience Cloud Qmatic Experience Cloud - Status: In gebruik

Eindproduct standaarden

0 van 9 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Afsprakenstelsel eHerkenning - Koppelvlak DV-HM 1.5
Afsprakenbeheercomponent
Afsprakenstelsel eHerkenning - Koppelvlak DV-HM 1.7
Afsprakenbeheercomponent
Afsprakenstelsel eHerkenning - Koppelvlak DV-HM 1.9
Afsprakenbeheercomponent
DigiD SAML koppelvlak (actueel)
Afsprakenbeheercomponent
EN 301 549 versie 2.1.2 (WCAG 2.1)
Afsprakenbeheercomponent

Baliecomponent

Klantgeleidingcomponent
Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Prefill eFormulieren services 1.0
Afsprakenbeheercomponent
Zaak- en documentservices 1.0
Afsprakenbeheercomponent
Zaak- en documentservices 1.1
Afsprakenbeheercomponent
Zaak- en documentservices 1.2
Afsprakenbeheercomponent

Halffabrikaat standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
StUF BG 2.04
Afsprakenbeheercomponent

Baliecomponent
StUF BG 3.10
Afsprakenbeheercomponent

Baliecomponent
StUF ZKN 3.10
Afsprakenbeheercomponent

Gegevens standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
RGBZ 1.0
Afsprakenbeheercomponent
Geen compliancy-instrument
RGBZ 2.0
Afsprakenbeheercomponent
Geen compliancy-instrument

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Referentiecomponent Applicatiefunctie Ondersteuning
Afsprakenbeheercomponent
Beheren van afspraken
Afsprakenbeheercomponent
Aanmaken, raadplegen, bijwerken en verwijderen van afspraken
Afsprakenbeheercomponent
Genereren van berichten mbt afspraken
Afsprakenbeheercomponent
Maken van afspraken
Baliecomponent
Ondersteunen van baliedienstverlening
Klantgeleidingcomponent
Geleiden van klanten
Klantgeleidingcomponent
Beantwoorden van zoekvragen

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)