In gebruik
Wat als klanten vanaf één plek gemakkelijk alle antwoorden kunnen krijgen op hun IT-, facilitaire, HR- of andere servicevragen? Zonder te moeten zoeken naar het juiste kanaal of de juiste persoon?
Met de Enterprise Service Management (ESM)-software van TOPdesk bundelen jouw serviceteams hun krachten en verwerken ze samen aanvragen vanaf één platform. Met gestroomlijnde klantondersteuning door je gehele organisatie los je problemen sneller op, communiceer je beter én bied je meer waarde aan je klant.
dinsdag, 10 november, 2015
dinsdag, 10 november, 2015 Dienst - Software as a Service (SAAS) , On-premise , Database - Microsoft SQL server
QA Needs Investigation
Beheren van accommodaties , Ondersteunen van baliedienstverlening , Beheren contracten , Ondersteunen van contracten- en SLA-beheer , Aanvragen van producten en diensten , Authenticeren klant , Indienen aanvraag en tonen ontvangstbevestiging , Ondersteunen van vraag-antwoord dialoog , Toetsen van voorwaarden , Beheren van e-formulieren , Ondersteunen van uitlenen facilitaire middelen , Ondersteunen van helpdeskwerkzaamheden , Ondersteunen van IT-objectenbeheer , Ondersteunen van bedrijfsadvies en ondersteuning , Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden , Ondersteunen van kennisbeheer , Ontsluiten van kennis , Beheren van klachten en meldingen , Klanttevredenheidsmeting en analyse , Beheren van managementinformatie , Analyseren van gegevens , Analyseren van geo-gegevens , Integreren van gegevens , Maken en tonen van rapportages , Maken en tonen van trendanalyses , Tonen van standaard selecties , Verwerven en transformeren van data , Aanmaken, delen, verwijderen en wijzigen van medewerkergegevens , Registreren en delen van kerngegevens , Beheren van meldingen openbare ruimte , Beheren van producten en diensten , Geleiden van klanten , Beantwoorden van zoekvragen , Publiceren gemeentelijke producten en diensten , Vertalen behoefte naar productvraag , Tonen van (web)content , Publiceren algemene content , Publiceren nieuwsberichten en blogs , Publiceren van bekendmakingen , Publiceren van evenementen , Publiceren van regelgeving , Publiceren van subsidies , Publiceren van vraag- antwoordcombinaties , Project-, programma-, portfoliobeheer , Beheren van casusregievoering , Beheren van groepstraject , Beheren van voorzieningenverstrekkingen , Bieden van triage- en diagnose-instrumenten , Registreren en delen van servicebeschrijvingen , Ondersteunen beheren van veiligheidsrisico's , Ondersteunen van vooraadbeheer