GovMetric
KLANTINFOCUS B.V.Met de klanttevredenheidsmonitor GovMetric CX van KLANTINFOCUS kunt u continu meten hoe tevreden uw inwoners, ondernemers en medewerkers zijn. Er kan op alle contactkanalen, processen en producten/diensten gemeten en gerapporteerd worden. GovMetric is naadloos geïntegreerd met vele gemeentelijke toepassingen, waardoor het meten en rapporteren volledig automatisch verloopt. Beheervisie (MeldDesk en BinnenBeter), Centric (Key2Burgerzaken), Circle Software (Djuma), Communited (Timeblockr), Decos (JOIN en Fixi), Drupal, iOdigital, Kodision, Lost Lemon, Maykin (Open Formulieren), OBI4wan, Pinkroccade, Roxit, SIMgroep, TYPO3. Door de flexibele en modulaire opzet is het mogelijk om eenvoudig te starten en nadien naar behoefte uit te breiden. De resultaten verschijnen direct en automatisch in de overzichten en dashboards en deze zijn online toegankelijk in de klanttevredenheidsmonitor GovMetric CX. De overzichten en dashboards bieden u een gedetailleerd inzicht in hoe de kwaliteit van uw dienstverlening wordt ervaren. Op basis hiervan kunt u gerichte verbeteracties inzetten, resulterend in een betere kwaliteit dienstverlening en een verlaging van de faalkosten. De volgende modules zijn beschikbaar: - Balie - Telefoon - Website - Webformulieren - Email - Zaaksysteem - Post - Social Media - Medewerkerstevredenheid - Callcenter. Tijdens de implementatie en gedurende de looptijd van het abonnement wordt u door ons geholpen en volledig ontzorgd om tot de voor u best werkende oplossing te komen. Naast een Supportdesk voor de dagelijkse ondersteuning is er een kennisbank beschikbaar. Online trainingen worden maandelijks gegeven en zijn vrij toegankelijk voor gebruikers.
Michel van der Togt
info@klantinfocus.nl
0851308373
Website leverancier
Website pakket
- Groeipact Common Ground
00-00-00 00-00-00
- Handreiking Standaard Verwerkersovereenkomst Gemeenten (VWO)
00-00-00 00-00-00
Pakketversie | Status | Start distributie | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CX | In gebruik | 1-11-2020 | ||||||
|
||||||||
V3 | Teruggetrokken | 1-3-2016 | ||||||
|
||||||||
Pakket geschikt voor (GEMMA 2) | Ingevuld door (26) Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk. | |
---|---|---|
Baliecomponent | 9 gemeenten | |
Data-warehousecomponent | 0 gemeenten | |
Intranetcomponent | 1 gemeente | |
Ketenpartner-portaalcomponent | 0 gemeenten | |
Klantfeedbackcomponent | 4 gemeenten | |
Klanttevredenheidcomponent | 7 gemeenten | |
Managementinformatiecomponent | 17 gemeenten | |
Webcontentpublicatie- en beheercomponent | 7 gemeenten |
Details pakketversie: GovMetric CX - Status: In gebruik
Eindproduct standaarden
1 van 5 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
Naam | Opgelegd door referentiecomponent | Ondersteuning | Compliancy | Testrapport |
---|---|---|---|---|
| ||||
| https://klantinfocus.nl/webrichtlijnen | |||
| ||||
|
Aanbevolen standaarden
Naam | Opgelegd door referentiecomponent | Ondersteuning | Compliancy | Testrapport |
---|---|---|---|---|
Halffabrikaat standaarden
Gegevens standaarden
Aanbevolen standaarden
Naam | Opgelegd door referentiecomponent | Ondersteuning | Compliancy | Testrapport |
---|---|---|---|---|
Geen compliancy-instrument | ||||
Geen compliancy-instrument | ||||
Geen compliancy-instrument | ||||
Geen compliancy-instrument | ||||
Geen compliancy-instrument |
Door leverancier toegevoegde standaarden
Er zijn geen toegevoegde standaarden
Applicatiefuncties
Referentiecomponent | Applicatiefunctie | Ondersteuning |
---|---|---|
Pakketversie Ondersteunde technologieën
Dienst - Software as a Service (SAAS) |