eDiensten voor Aanvragen (Snelbalie)

Centric

Onze eDiensten voor Aanvragen zijn frontoffice applicaties waarmee baliemedewerkers en burgers inkomens en zorgaanvragen snel, correct en eenduidig af kunnen handelen. De eDiensten voor Aanvragen produceren op basis van de aanvraag direct een beschikking die ter plekke geprint kan worden. Zo kan de gemeente de beschikking gelijk aan de klant meegeven. De burgervariant van de eDiensten voor Aanvragen maken gebruik van een koppeling met DigiD. De eDiensten voor Aanvragen zijn verder gekoppeld aan het Digitaal Klantdossier (DKD). Hiermee worden gegevens van GBA-v, UWV, SVB en GSD beschikbaar gemaakt binnen de applicatie. De eDiensten voor Aanvragen kunnen gebruik maken van een koppelvlak met de Suites voor het Sociaal Domein (SSD). Zo kan binnen SSD vervolgens de uitkering volledig automatisch worden verwerkt en klaargezet voor betaling. De eDiensten voor Aanvragen bestaan uit verschillende modules die elk een aspect van de sociale zekerheid behandelen. De modules zijn: Bijzondere Bijstand, Levensonderhoud, Individuele inkomenstoeslag. Daarnaast zijn er verschillende inhoudelijke modules die zijn bedoeld om de vraag van de klant duidelijk in beeld te krijgen en de klant op de juiste manier toe te leiden naar de gewenste dienstverlening binnen of buiten de gemeente.

Fout | GEMMA Softwarecatalogus

Fout

Er is onverwacht een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.