Bloom

HTA Software

Software en hardware t.b.v. van klantgeleiding. Uw klanten verlangen inzicht in wachttijd(en), behandeltijd(en) en tot welke balie of ruimte zij zich moeten begeven. Met deze web based software hebben beheerders vanaf elke apparaat toegang tot de back end. Medewerkers hebben op een werkstation of tablet toegang tot de werkomgeving om klanten op te roepen, door te verwijzen, tickets te pauzeren of cancellen. Bevat mogelijkheid tot klanttevredenheidsonderzoek, uitgebreide statistiek. Software bevat naast ticketrij management, digital signage component, live ticker tape voor weergave op (beeld)schermen. Te integreren met third-party software. Voor verbeterde klantervaring mogelijkheid tot het gebruik van extra software, waarmee medewerker d.m.v. een tablet uw klanten tickets geeft en eventueel gegevens van klant opneemt in het ticket. Werkt op basis van Windows en Linux. Te koppelen met afspraken management software. Met uitgebreide mogelijkheden om afspraak in te checken. Het nemen van tickets via kiosk of virtual ticket app op mobiel apparaat. Virtual ticket app te integreren in gemeentelijke website.

Herwin Franken
herwin@hta.nl
033 227 3333
Website leverancier

Ondertekende addenda (2)
Overzicht ondertekende addenda

Meld aan leverancier

Pakketversie Status Start distributie
Bloom versie 2 In gebruik 15-3-2018

Toelichting versie

Software en hardware t.b.v. van klantgeleiding. Uw klanten verlangen inzicht in wachttijd(en), behandeltijd(en) en tot welke balie of ruimte zij zich moeten begeven. Met deze web based software hebben beheerders vanaf elke apparaat toegang tot de back end. Medewerkers hebben op een werkstation of tablet toegang tot de werkomgeving om klanten op te roepen, door te verwijzen, tickets te pauzeren of cancellen. Bevat mogelijkheid tot klanttevredenheidsonderzoek, uitgebreide statistiek, geautomatiseerde rapportage, geautomatiseerde notificaties en meldingen, gebruikers- en rollenbeheer, roosters. Software bevat naast ticketrij management, digital signage component, live ticker tape voor weergave op (beeld)schermen. Te integreren met third-party software. Voor verbeterde klantervaring mogelijkheid tot het gebruik van extra software, waarmee medewerker d.m.v. een tablet uw klanten tickets geeft en eventueel gegevens van klant opneemt in het ticket. Werkt op basis van Windows en Linux. Te koppelen met afspraken management software. Met uitgebreide mogelijkheden om afspraak in te checken. Het nemen van tickets via kiosk of virtual ticket app op mobiel apparaat. Virtual ticket app te integreren in gemeentelijke website. Software werkt samen met ID-scannning en controle software (third-party leverancier). Te installeren en gebruiken op third-party hardware. Maakt niet noodzakelijk gebruik van persoonsgegevens. Geen werkende internetverbinding noodzakelijk. Mogelijkheid om te installeren als SaaS, on premise en een combinatie van beide vormen. Meerdere locaties aansluiten op één systeem. Beheer en backups vanaf één centrale locatie.

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

1-1-2016

Start test

1-1-2017

Start distributie

15-3-2018
Bloom Versie 1 In gebruik 1-1-2015

Toelichting versie

Software en hardware t.b.v. van klantgeleiding. Uw klanten verlangen inzicht in wachttijd(en), behandeltijd(en) en tot welke balie of ruimte zij zich moeten begeven. Met deze web based software hebben beheerders vanaf elke apparaat toegang tot de back end. Medewerkers hebben op een werkstation of tablet toegang tot de werkomgeving om klanten op te roepen, door te verwijzen, tickets te pauzeren of cancellen. Bevat mogelijkheid tot klanttevredenheidsonderzoek, uitgebreide statistiek. Software bevat naast ticketrij management, digital signage component, live ticker tape voor weergave op (beeld)schermen. Te integreren met third-party software. Voor verbeterde klantervaring mogelijkheid tot het gebruik van extra software, waarmee medewerker d.m.v. een tablet uw klanten tickets geeft en eventueel gegevens van klant opneemt in het ticket. Werkt op basis van Windows en Linux. Te koppelen met afspraken management software. Met uitgebreide mogelijkheden om afspraak in te checken. Het nemen van tickets via kiosk of virtual ticket app op mobiel apparaat. Virtual ticket app te integreren in gemeentelijke website. Software werkt samen met ID-scannning en controle software (third-party leverancier). Te installeren en gebruiken op third-party hardware. Maakt niet noodzakelijk gebruik van persoonsgegevens. Geen werkende internetverbinding noodzakelijk.

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

1-1-2012

Start test

1-1-2014

Start distributie

1-1-2015
Pakket geschikt voor (GEMMA 2)Ingevuld door (0)

Aantal gemeenten met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Afsprakenbeheercomponent0 gemeenten
Baliecomponent0 gemeenten
Burgerzakencomponent0 gemeenten
Klantfeedbackcomponent0 gemeenten
Klantgeleidingcomponent0 gemeenten
Klanttevredenheidcomponent0 gemeenten
Managementinformatiecomponent0 gemeenten
Narrowcasting component0 gemeenten
Roosterbeheercomponent0 gemeenten
Tijdregistratiecomponent0 gemeenten

Details pakketversie: Bloom Bloom versie 2 - Status: In gebruik

Eindproduct standaarden

0 van 6 compliant met testrapport
Verplichte standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Afsprakenstelsel eHerkenning - Koppelvlak DV-HM 1.5
Afsprakenbeheercomponent
Afsprakenstelsel eHerkenning - Koppelvlak DV-HM 1.7
Afsprakenbeheercomponent
Afsprakenstelsel eHerkenning - Koppelvlak DV-HM 1.9
Afsprakenbeheercomponent
DigiD SAML koppelvlak (actueel)
Afsprakenbeheercomponent
EN 301 549 versie 2.1.2 (WCAG 2.1)
Klantgeleidingcomponent
Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
Documentcreatieservices 1.0
Burgerzakencomponent
Documentcreatieservices 1.1
Burgerzakencomponent
MijnOverheid Berichtenbox koppelvlak 1.5
Burgerzakencomponent
MijnOverheid Berichtenbox koppelvlak 1.8
Burgerzakencomponent
MijnOverheid Lopende zaken koppelvlak 1.0
Burgerzakencomponent
MijnOverheid Lopende zaken koppelvlak 1.2
Burgerzakencomponent
Prefill eFormulieren services 1.0
Afsprakenbeheercomponent
Zaak- en documentservices 1.0
Afsprakenbeheercomponent

Burgerzakencomponent
Zaak- en documentservices 1.2
Afsprakenbeheercomponent

Burgerzakencomponent

Halffabrikaat standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
StUF BG 2.04
Afsprakenbeheercomponent

Baliecomponent

Burgerzakencomponent

Managementinformatiecomponent
StUF BG 3.10
Afsprakenbeheercomponent

Baliecomponent

Burgerzakencomponent

Managementinformatiecomponent
StUF ZKN 3.10
Afsprakenbeheercomponent

Burgerzakencomponent

Gegevens standaarden

Aanbevolen standaarden
NaamOpgelegd door referentiecomponentOndersteuningCompliancyTestrapport
imZTC 2.0
Managementinformatiecomponent
Geen compliancy-instrument
imZTC 2.1
Managementinformatiecomponent
Geen compliancy-instrument
imZTC 2.1 Content 1.0
Managementinformatiecomponent
Geen compliancy-instrument
imZTC 2.1 Informatiemodel
Managementinformatiecomponent
Geen compliancy-instrument
RGBZ 1.0
Afsprakenbeheercomponent

Burgerzakencomponent
Geen compliancy-instrument
RGBZ 2.0
Afsprakenbeheercomponent

Burgerzakencomponent
Geen compliancy-instrument
RSGB 2.01
Burgerzakencomponent

Managementinformatiecomponent
Geen compliancy-instrument
RSGB 3.0
Burgerzakencomponent

Managementinformatiecomponent
Geen compliancy-instrument

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Referentiecomponent Applicatiefunctie Ondersteuning
Afsprakenbeheercomponent
Beheren van afspraken
- Aanmaken, raadplegen, bijwerken en verwijderen van afspraken
- Genereren van berichten mbt afspraken
Afsprakenbeheercomponent
Maken van afspraken
Baliecomponent
Ondersteunen van baliedienstverlening
Burgerzakencomponent
Ondersteunen van Nederlanderschap diensten
Burgerzakencomponent
Ondersteunen van burgerlijke stand diensten
Burgerzakencomponent
Ondersteunen van documenten verstrekking
Klantgeleidingcomponent
Geleiden van klanten
- Beantwoorden van zoekvragen
Klanttevredenheidcomponent
Klanttevredenheidsmeting en analyse
Managementinformatiecomponent
Beheren van managementinformatie
- Analyseren van gegevens
- Analyseren van geo-gegevens
- Integreren van gegevens
- Maken en tonen van rapportages
- Maken en tonen van trendanalyses
- Tonen van standaard selecties
- Verwerven en transformeren van data
Narrowcasting component
Uitzenden van doelgroep-specifieke informatie
Roosterbeheercomponent
Ondersteunen van roosterbeheer
Tijdregistratiecomponent
Ondersteunen van tijdregistratie

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)
On-premise
Desktop - Linux
Desktop - Microsoft Windows
Mobile - Apple iOS
Mobile - Google Android
OS - Linux en overige open source (server)
OS - Windows server